پیش بینی تحلیلگران از احتمال افت شدید قیمت طلا؛

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟

کارشناسان اقتصادی تاکید کردند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۰۶۶ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱۰۶۱ دلار کاهش خواهد یافت.


 

تحلیلگران بازارهای جهانی طلا بر این باورند که شکسته شدن سطح حمایتی ۱۰۶۱ دلاری در کوتاه مدت سرآغاز افت شدید قیمت جهانی طلا خواهد بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، کارشناسان اقتصادی تاکید کردند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۰۶۶ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱۰۶۱ دلار کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، اگر سطح حمایتی ۱۰۶۱ دلاری طلا شکسته شود قیمت این فلز زرد به زودی تا ۱۰۵۳ و سپس ۱۰۴۵ دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت طلا در میان مدت بین ۱۰۴۵ تا ۱۰۸۸ دلار در نوسان خواهد بود و اگر طلا بتواند سطح ۱۰۶۶ دلاری را حفظ کند به زودی تا ۱۰۷۹ دلار و سپس ۱۰۸۸ دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی و همچنین انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا قرار خواهد داشت.

سیاست های پولی بانک های مرکزی مهم جهان از جمله آمریکا، ژاپن، اروپا و چین نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا