امروز صورت می گیرد؛

١٠٧هزار تن محصول آماده صادرات از بورس کالا

١٠٧هزار تن محصول آماده صادرات از بورس کالا

در گروه فولاد ۸۳۶ تن انواع میلگرد، تیرآهن و نبشی تولیدی شرکت نوردآریان فولاد و در گروه آلومینیوم یک هزار و ۶۰ تن انواع شمش آلیاژی تولیدی شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در تالار محصولات صنعتی و معدنی روی تابلوی عرضه می رود.


 

 

تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز ۹ دی ماه، شاهد عرضه ۱۰۷ هزار و ۴۰ تن انواع قیر، گوگرد و عایق رطوبتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، همچنین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۱۳۲ هزار و ۴۵۸ تن انواع کالا عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، در گروه فولاد ۸۳۶ تن انواع میلگرد، تیرآهن و نبشی تولیدی شرکت نوردآریان فولاد و در گروه آلومینیوم یک هزار و ۶۰ تن انواع شمش آلیاژی تولیدی شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در تالار محصولات صنعتی و معدنی روی تابلوی عرضه می رود.

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، حدود ۷هزار و ۹۷۳ تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای سیلوی دانه طلایی، سیبلی ۱و۲، بنوت، توسعه کشت ذرت ۱، بنوارناظر، آزادی، شاداب دانه جنوب، غرب کرخه، توسعه کشت شوش، سیدعباس، شهید رجایی، وحدت، شهید بهشتی بی سی، شهید بهشتی دیلم، آبگرمک و حسینیه در قالب گواهی سپرده کالایی روی تابلوی عرضه می رود.

علاوه بر این تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۷ هزار و ۲۱۰ تن کالا ست. این گزارش حاکی است،۱۰۰تن برنج وارداتی، ۱۰تن برنج طارم، ۴ هزار تن گندم دوروم،۱۰۰۰ تن روغن خام سویا،۲ هزار تن کنجاله سویا پرک، و ۱۰۰ تن شکر سفید در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا