نسخه دوم عینک گوگل در راه است +عکس

نسخه دوم عینک گوگل در راه است +عکس

پروژه عینک گوگل یکی از پرامیدترین دستگاه‌هایی بود که پس از تصمیم گوگل مبنی بر نگه داشتن آن در سطح تحقیقاتی و غیرمصرفی خیلی زود به فراموشی سپرده شد.

اما جانشین این پروژه موسوم به نسخه تجاری عینک گوگل پروژه ای است که اکنون توسط تونی فادل موسس نست اداره می‌شود به خوبی پیش میرود و ظاهرا برای رونمایی رسمی آماده می‌شود. تصاویر جدیدی از این وسیله توسط گوگل منتشر شده است.

فادل پروژه عینک گوگل را اوایل امسال تحویل گرفت. وی یکی از کهنه کاران صنعت سخت افزار است که از سوی اپل تحسین شده و زمانیکه شرکت نست را در سال 2014 خریداری کرد به گوگل پیوست.اگرچه عینک جدید گوگل با نسخه قبلی در ظاهر چندان متفاوت به نظر نمی‌رسد، یک نکته جدید اینست که اکنون کاربر قادر خواهد بود که عینک را تا کند.

همچنین عینک جدید سخت افزار بهتری دارد و یک پردازنده اینتل اتم به همراه باتری بهتر، وای فای قوی تر و مدیریت ارتقا یافته گرما روی آن سوار شده است.  همچنین گزارشها حاکی از اینست که باتریهای خارجی برای این محصول در نظر گرفته شده اند که به صورت آهن ربایی به عینک می‌چسبند.

گوگل از برنامه نویسان دعوت کرده که اپلیکیشن های ویژه ای را در زمینه های بهداشت و درمان، آموزش و تولید برای این عینک بنویسند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا