پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان خرابی تلفن

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان خرابی تلفن

برخی از مشترکان از طولانی‌ شدن روند حل مشکل خرابی تلفن ثابت گلایه دارند با این وجود مدیر عامل مخابرات استان تهران تاکید دارد در این زمینه امور با سرعت خوبی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بحث تاخیر در حل خرابی تلفن بار اولی نیست که مطرح می‌شود و پیشتر از سوی مسوولان در این زمینه صحبت‌های متعددی مطرح شده و از کاهش زمان انتظار افراد برای حل خرابی‌ها خبر داده شده بود، با این وجود همچنان مشترکان متعددی هستند که نسبت به این مساله گلایه دارند.

علیرضا صیدی - مدیر عامل مخابرات استان تهران - در پاسخ به این گلایه‌ها به ایسنا گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی را قبول ندارم که رسیدگی به بحث خرابی‌های تلفن روند کندی دارد.

وی همچنین اظهار کرد: ما به طور مرتب روند حل خرابی را بررسی می‌کنیم و برای این موضوع جداولی نیز طراحی کرده‌ایم. از سوی دیگر مناطق ما به‌طور مرتب بازرسی می‌شوند و به شخصه به تازگی از مرکز 20117 که مخصوص خرابی تلفن است بازدید داشته‌ام و اصلا چنین بحثی را قبول ندارم که به طور کلی عملکرد این مرکز دچار مشکل است.

مدیر عامل مخابرات استان تهران همچنین عنوان کرد: حتی گزارش‌هایی که به من رسیده برعکس این موضوع را گزارش می‌دهد. خود ما نیز به‌طور نمونه‌ از مردم در این زمینه سوالاتی داشته‌ایم و برهمین اساس می‌توان اعلام کنیم که این روند خیلی سریع انجام می‌شود.

صیدی در پاسخ به این سوال که در نهایت چند ساعت زمان صرف حل خرابی می‌شود، گفت: شاید میانگین انجام این عمل برای تلفن ثابت به چند ساعت در روز برسد، هرچند که ممکن است این رقم در خصوص ADSL کمی متفاوت باشد.

وی در عین حال متذکر شد: نکته‌ی دیگر آنکه گاهی افراد تماس گرفته و در خصوص خرابی خط تلفن خود اطلاع‌رسانی می‌کند اما هنگامی که ماموران ما به منزل مراجعه می‌کنند، فرد پاسخگو نبوده و در منزل نیست.

مدیر عامل مخابرات استان تهران در پایان با یادآوری این‌که مراکز حل خرابی به‌طور دائم ارزیابی شده و حتی حقوق آنها به نحوه‌ی عملکرد‌شان بستگی دارد، اظهار کرد: با این وجود اگر مشترکی در این خصوص با مشکل مواجه بود شماره‌های 2020 آماده دریافت انتقادات مردمی بوده و مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق آن اعلام کنند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا