دکتر حسین حسنی نماینده دوره های هفتم وهشتم مجلس شورای اسلامی در خصوص حماسه 9 دی بیان کردند:

9 دی جلوه ای از شکوه و اقتدار نظام مردم سالاری

9 دی جلوه ای از شکوه و اقتدار نظام مردم سالاری

9 دی جلوه ای از شکوه و اقتدار نظام مردم سالاری دینی ما در پرتو وفاق و همدلی آحاد مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. در این روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مردم بصیر و شجاع ما نشان دادند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت مطلقه فقیه است، بر می دارند.

9 دی جلوه ای از شکوه و اقتدار نظام مردم سالاری دینی ما در پرتو وفاق و همدلی آحاد مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود.
در این روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مردم بصیر و شجاع ما نشان دادند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت مطلقه فقیه است، بر می دارند.
حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال طلبی و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول وآرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنان خواهند ایستاد.
9 دی سال 88 به تعبیری جشن بلوغ فکری، سیاسی و شخصیتی نظام اسلامی مقتدر ما بود و تا ابد ملت و نظام اسلامی ما را واکسینه کرد. روز میثاق مجدد مردم با ولایت و آرمانهای انقلاب که با حضور هوشمند خود کمر فتنه را شکستند و فتنه گران منحرف جا مانده از کشتی نجات ملت در گرداب دنیا پرستی و خودخواهی های خود غرق گردیدند.
فتنه 88 پدیده ای اتفاقی نبود و حاصل اتاق فکر کانون های صهیونیستی آمریکایی بود و نسخه این فتنه توسط نظریه پردازان کودتای مخملین برای پیاده نظامشان در داخل طراحی شده بود و وقایع بعد از انتخابات سال 88 به مثابه جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه رکن رکین انقلاب و قانون اساسی یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته بود. ولی به یمن هدایت های خلف صالح امام(ره) حضرت آیت ا... خامنه ای حفظه ا... و هوشیاری مردم همیشه در صحنه، در این روز فراموش ناشدنی توانمندی خود را به رخ استکبار واذناب داخلی آنها کشید و در این برهه حساس از تاریخ گرانسنگ انقلاب اسلامی و بویژه در آستانه دو رویداد مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم با مدیریت و راهبری معظم له و هوشیاری مردم مانع هرگونه نفوذ بویژه نفوذ فرهنگی و سیاسی اردوگاه غرب در کشور عزیزمان خواهد شد و به شکرانه وجود ذیجود رهبر فرزانه انقلاب و مردم غیور و ولایی؛با شهدا و آرمانهای امام عهد و پیمانی محکمتر خواهیم بست که تا پای جان حامی ولایت باشیم و در خط اصیل انقلاب و امام که در حال حاضر تنها مفسر آن مقام معظم رهبری است ثابت قدم بمانیم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا