قیمت قراضه در شرق چین بدون تغییر باقی ماند

قیمت قراضه در شرق چین بدون تغییر باقی ماند

کارخانه های تولید فولاد در استان های شرقی چین، قیمت های خرید قراضه خود را در طول هفته بدون تغییر نگه داشته اند.

 

به گزارش نرخ باکس، کارخانه های ساخت فولاد در شرق چین، قیمت خرید قراضه آهن خود را برای هفته جاری بدون تغییر نگه داشته اند.
این دومین هفته متوالی است که قیمت ها ثابت اعلام می شود. قیمت فولاد در پنج هفته متوالی قبل از این توسط کارخانه های تولید کننده فولاد با کاهش همراه بوده است. ثبات در قیمت ها باعث افزایش روند قیمتی در میلگرد و سنگ آهن شده است.
گروه جیانگسو شاگنگ (Jiangsu Shagang) بزرگترین مصرف کننده قراضه آهن در چین اعلام کرد، قیمت خرید ضایعات ثابت باقی خواهد ماند. بر اساس قیمت های دریافتی، گروه شاگنگ به ازای هر تن 990 یوان (152.63 دلار) با احتساب 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده در مقصد ژانگجیاگنگ (Zhangjiagang) در ایالت جیانگسو برای خرید قراضه سنگین ذوبی 6 میلیمتر به بالا خواهد پرداخت.
گروه تولیدی یونگ گانگ (Yonggang Group) که آن نیز در ایالت جیانگسو واقع شده است، قیمت خرید قراضه با کیفیت سنگین ذوب در مقصد ژانگجیاگنگ (Zhangjiagang) را بدون تغییر اعلام کرد.
دونگ فنگ اسپشیال استیل (Dongfang Special Steel)، قیمت خرید قراضه سنگین ذوب با ضخامت حداقل 6 میلی متر تحویل در چانگژو (Changzhou) را با احتساب ارزش افزوده، برابر 1050 یوآن بر تن (161.78 دلار بر تن) اعلام کرده است.
همچنین مانشن آیرون اند استیل (Maanshan Iron and Steel-Magang)، بزرگترین تولیدکننده فولاد در محدوده ایالت ان هوئی (Anhui) چین، قیمت خرید ورق برش خورده با ضخامت 6 میلیمتر به بالا، برابر با 1040 یوآن بر تن (160.30 دلار بر تن) شامل ارزش افزوده به شرط تحویل در شهر مانشن چین تعیین کرد.
با توجه به اعلام کارخانه های منطقه، به احتمال زیاد در کوتاه مدت قیمت خرید قراضه همچون قیمت سنگ آهن ثابت باقی خواهد ماند. همچنین قیمت میلگرد نیز در منطقه ثابت خواهد ماند.
کارخانه های این منطقه نیز افزایش تقاضا برای محصولات فولادی را پیش بینی می کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا