مصری در تذکر شفاهی:

صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد

صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد که متاسفانه برخی خواهان انتقال آنها به نقاط دیگر کشور و تغییر بسته‌بندی برای مصرف مردم هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز پارلمان در تذکری با انتقاد از ضعف نظارت مسئولان، با بیان اینکه مسئولان امنیت ملی را به بازیچه گرفته‌اند، گفت: بنده اسنادی در اختیار دارم که آنها را در دادگاه ارائه خواهم کرد.

وی ادامه داد: روزانه بیش از 1000 دستگاه کامیون، مواد نفتی به صورت ترانزیت وارد کشور می‌شود که هیچ گونه نظارتی بر این نوع واردات نیست.در کامیون‌های مذکور سلاح‌های جنگی، مشروبات الکلی و امثالهم کشف می‌شود که اینها خطر جدی برای امنیت ملی در پی دارد. لذا تذکر بنده به مسئولانی است که بی‌توجهی کرده و در این بین یک عده یقه سفید منافعی را می‌برند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه برخی خواهان انتقال آنها به نقاط دیگر کشور و تغییر بسته‌بندی برای مصرف مردم هستند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا