مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی:

شهرک تخصصی قطعه‌سازی در بخش خواجه آذربایجان شرقی احداث می‌شود

شهرک تخصصی قطعه‌سازی در بخش خواجه آذربایجان شرقی احداث می‌شود

اهر - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: شهرک تخصصی قطعه‌سازی استان پس از اتمام مراحل استعلامات و انجام مکان‌یابی، در بخش خواجه احداث می‌شود.

محمدعلی عسگری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: دو تکلیف در سند تدبیر و توسعه استان برای شهرک‌های صنعتی بیلوردی و شهرک صنعتی خواجه مدنظر قرار گرفته که در همین راستا برای توسعه شهرک صنعتی بیلوردی ارزیابی زیست‌محیطی را دریافت کرده‌ایم و در سال آینده مساحت واگذاری شده تحویل گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکان تأمین خدمات زیربنایی در مساحت افزوده‌ شده به شهرک صنعتی بیلوردی وجود دارد، ادامه داد: پس از بررسی و مطالعات بیشتر مقررشده بود که شهرک صنعتی بخش خواجه به‌عنوان شهرک تخصصی قطعه‌سازی منظور شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: مکان‌یابی شهرک تخصصی قطعه‌سازی در منطقه خواجه صورت گرفته و برخی استعلامات احداث این شهرک تخصصی انجام‌شده و تنها در چندین بخش نیاز به استعلام داریم که پس از اتمام مراحل این شهرکت احداث می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آب‌رسانی، گازرسانی و برق‌رسانی به‌طور صد درصد به شهرک صنعتی بیلوردی انجام‌شده و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین امکانات و ارائه خدمات در این شهرک وجود ندارد و اعتبار برق‌رسانی به طول ۳۰ کیلومتر از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تأمین‌شده است.

عسگری در پایانی سخنان خود به وضعیت شهرک صنعتی شهرستان هریس نیز اشاره ای کرد و گفت: هیچ‌یک از واحدهای صنعتی واقع در این شهرک فاقد خدمات زیربنایی نیستند و ایجاد فاضلاب و تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شهرستان هریس نیز جزو برنامه‌های سال آینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا