حفره امنیتی کد رهگیری برطرف شود

حفره امنیتی کد رهگیری برطرف شود

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه پرونده مسکن مهر سال آینده در این استان بسته می شود گفت: کد رهگیری که در حال حاضر بنگاههای مسکن ...

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه پرونده مسکن مهر سال آینده در این استان بسته می شود گفت: کد رهگیری که در حال حاضر بنگاههای مسکن آنرا صادر می کنند حفره امنیتی دارد و باید یک سری معضلات و مشکلات آن برطرف شود.

به گزارش فارس، ابوالفضل باقرنیا در همایش روز سند رسمی با بیان اینکه کد رهگیری حفره امنیتی دارد و باید یک سری معضلات و مشکلات آن برطرف شود گفت: متاسفانه در معاملات مسکن مردم دچار ضرر و زیان می شوند به این دلیل که یک ملک به چند نفر فروخته شده است.

وی با بیان این که در استان البرز اکثر املاک قولنامه ای است و در کشور کمتر جایی را داریم که به این اندازه ملک قولنامه ای وجود داشته باشد، افزود: باید مالکیت مردم تثبیت شود و برای این کار نیاز است خرید و فروش در مرجعی که همان دفاتر رسمی ثبت گردد.


حفره های امنیتی کد رهگیری برطرف شود

وی با بیان این که نظرم درباره کد رهگیری مثبت است، اما باید حفره های امنیتی آن برطرف شود، گفت: کد رهگیری یک سری معضلات و مشکلات دارد که باید رفع شود.

باقرنیا در خصوص واحدهای مسکن مهر نیز گفت:در استان البرز در مجموع 35 هزار مسکن مهر خودمالکی و تفاهم نامه سه جانبه در حال احداث بوده که در حال حاضر آن واحدهایی که زیر نظر ما که همانا ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر است 8 هزار مسکن مهر تحویل متقاضیان شده و مابقی و بطور کلی پرونده این طرح در این استان سال آینده بسته می شود.


8 انبوه ساز مسکن مهر کنار گذاشته شدند

وی با اشاره به وضعیت پروژه های مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: در مسکن مهر کارهای خوبی انجام شده است و مشکلات را ساماندهی کرده ایم. یکی از این مشکلات کنار گذاشتن حدود 8 انبوه سازی بود که کار نمی کردند.

وی با بیان این که از در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 18 هزار مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: تاکنون حدود 8000 واحد مسکن مهر تحویل شده است.


رکود شدیدی بر بازار مسکن حاکم است

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان این که رکود شدیدی بر بازار مسکن حاکم است، افزود: قیمت ها در این بخش افت شدیدی را داشته و بهترین زمان برای خرید ملک است و فکر نمی کنم نرخ ها بیشتر از این کاهش یابد.


مردم برای پیش خرید یک ملک در مرحله اول دقت کنند

باقرنیا تاکید کرد: از مردم می خواهیم برای پیش خرید یک ملک در مرحله اول دقت کنند که فروشنده از اداره راه و شهرسازی مجوز فروش گرفته باشد، به عبارت دیگر فروشنده باید مجوز پیش فروش مسکن داشته باشد که در این صورت مردم دچار دردسر نمی شوند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا