مدير عامل فولاد آلياژي ايران تغيير كرد

مدير عامل فولاد آلياژي ايران تغيير كرد

گروه صنایع معدنی >فولاد - با حکم هيات مديره، مهندس محمد ابراهيم قديريان مدير عامل شرکت فولاد آلياژي ايران شد.

به گزارش ماین نیوز، رئيس هيات مديره شرکت فولاد آلياژي ايران در مراسم معارفه مديرعامل اين شرکت، شرايط کشور را ويژه خواند و گفت: امسال يکي از سال هاي سخت اقتصادي دولت است.

قيمت نفت که در بودجه 72 دلار بسته شده بود با 61 دلار چشم اندازش تعديل شد و امروز به 5/ 31 دلار رسيده است که درآمد خالص آن 27 الي 28 دلار است. طاهرنژاد همچنين با سخت و دشوار خواندن شرايط بازار فلزات گفت: کاهش رشد اقتصادي چين از دو رقمي که حدود 10 الي 11 درصد و يکسال 13 درصد بوده به 5/ 2 درصد به عنوان يک مصرف کننده بزرگ فلز در دنيا، سبب آسيب ديدن بازار شده بنابراين در چنين شرايط سختي که بازارهاي اطرافمان، بازارهاي خوبي نيست و بازار داخلي مان هم به علت کمبود بودجه عمراني شديدا كاهش يافته است، براي دولت به علت تورم تزريق منابع در شرايط فعلي خيلي مقدور نيست.

طاهرنژاد رسالت فروش را رسالت سنگيني معرفي کرد و گفت: ما در هيات مديره تصميم گرفتيم که يک شرکت بازرگاني ايجاد کنيم که به صورت تام الاختيار بتواند با قدرت وارد بازارهاي جهاني شود و محصول ما را عرضه کند، البته تا رسيدن به برنامه يک مقدار زمان نياز داريم. وي گفت: فروش در حال حاضر يک هنر است که علاوه بر تخصص و تجربه نياز به هنرمندي خاص دارد که بتوانيم در ميان اين رقابت سخت و سنگين و فشرده جايي در بازار جهان براي خودمان باز کنيم و من اميدوارم با همراهي و هماهنگي کاملي که در هيات مديره وجود دارد و همچنين همراهي صاحبان سهام (سرمايه گذاري غدير، سهام عدالت/ ايميدرو و صندوق بازنشستگي کارکنان فولاد) بتوانيم گام هاي بلندي برداريم و اين بنگاه ارزشمند را به جايگاه واقعي که مورد انتظار هست، برسانيم.

محمد ابراهيم قديريان، مديرعامل جديد شرکت فولاد آلياژي ايران در سال 1359 از پلي تکنيک آکسفورد انگلستان با مدرک ليسانس مهندسي عمومي فارغ التحصيل شد و در سال 1361 به استخدام فولاد مبارکه در آمد و به مدت 30 سال براي اين شرکت در بخش هاي مختلف و حتي فرامرزي در ايتاليا و ژاپن نيز فعاليت داشته و از سال 1390 نيز به عنوان مشاور طرح هاي فولادي در پروژه هاي مختلف مشغول به فعاليت بوده است
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا