رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان خبر داد:

رتبه‌بندی فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی در اصفهان

رتبه‌بندی فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی در اصفهان

اصفهان - رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: بدنبال راه‌اندازی دفتر پیگیری امور رتبه‌بندی در اتاق بازرگانی اصفهان ، رتبه‌بندی اعضای اتاق و فعالان اقتصادی اصفهان آغاز شد.

عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر شنبه در نشست اعضای اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: در گام نخست، به منظور عملیاتی کردن برنامه رتبه‌بندی فعالان اقتصادی در سراسر کشور و دستورالعمل اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصفهان به عنوان نخستین اتاق برای راه‌اندازی دفتر پیگیری امور رتبه بندی انتخاب شد.

وی ادامه داد: این دفتر برای ارایه خدمات رتبه‌بندی به اعضای اتاق و فعالان اقتصادی اصفهان از آذرماه کار خود را آغاز کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: این رتبه‌بندی به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای تمامی ذی نفعان بدنه اقتصادی کشور با توجه به حوزه فعالیتی متقاضی و با هدف ایجاد تمایز بین فعالان اقتصادی و تسهیل روابط تجاری و بهبود مستمر محیط کسب و کار از طریق یکی از مدل‌های رتبه بندی طراحی شده توسط مرکز ملی، صورت می‌پذیرد.

وی اعلام داشت: به صورت کلی هسته اصلی تمام رتبه‌بندی‌ها شامل جمع‌آوری داده‌های مالی، مدیریتی، قانونی و حقوقی مربوط به سه سال اخیر از متقاضیان بوده و هم اکنون بالغ بر یک هزار بنگاه اقتصادی شامل شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری، حوزه فناوری اطلاعات و دانش بنیان رتبه‌بندی شده و گواهی‌نامه خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: نتیجه کلی این رتبه‌بندی بعد از یک دوره پنج ساله، شفافیت و بهبود هر چه بیشتر در فضای کسب و کار است.

وی اعلام کرد: تسهیل و تسریع در راه‌اندازی دفاتر استانی، با هدف توسعه مشارکت و لزوم پیگیری امور رتبه‌بندی در اتاق‌های سراسر کشور و کاهش زمان فرآیند رتبه‌بندی، تسهیل فرآیند جمع‌آوری مستندات، کاهش مراجعات، پیگیری‌های حضوری و تلفنی نمایندگان متقاضیان از کارشناسان رتبه‌بندی مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران، درصدر اولویت برنامه‌های این مرکز در دوره هشتم هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی در سال ۹۴ قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا