اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با موسسه اشتاین بایس و آکادمی صادرات بادن-وورتمبرگ برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی توسعه تجارت موفق در بازارهای بین‌المللی پس از تحریم

کارگاه آموزشی توسعه تجارت موفق در بازارهای بین‌المللی پس از تحریم

چگونه در بازارهای بین المللی حضوری موفق داشته باشیم؟ چگونه می‌توانیم محصولاتمان را به اروپا صادر کنیم؟ در بازارهای بین المللی چگونه می‌توانیم رقابت پذیر باشیم؟ چالش‌های سازمانی در مسیر کسب و کار در سطح بین المللی کدام‌اند؟ چگونه همکاری پایدار با شرکای تجاری در آسیا و در اروپا ایجاد کنیم؟

این پرسش‌ها و ده‌ها سوال دیگر چالش‌هایی هستند که صنعت گران و بازرگانان ایرانی برای حضور و رقابت در بازارهای بین المللی، به ویژه در فضای پساتحریم، بیش از پیش با آن مواجه‌اند

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان برای پاسح به این سوال و آماده سازی تاجران ایرانی، با همکاری دانشگاه اشتاین بایس و آکادمی صادرات ایالت بادن وورتمبرگ آلمان، یک کارگاه آموزشی ویژه برگزار می‌کند. در این کارگاه با ارائه و آموزش مباحث مربوط به صادرات و حضور در بازارهای بین المللی و بررسی مطالعات موردی موفق در صاردات به اروپا، شرکت کنندگان دیدگاهی روشن و عملی برای برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی ورود به بازارهای بین المللی پیدا خواهند کرد. مخاطبین این دوره تمامی صاحبان و مدیران شرکت‌ها و سازمان هایی‌اند که در حال برنامه ریزی برای ورود به بازارهای خارجی و ایجاد همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌هایی از آلمان و دیگر کشور‌ها هستند.

 موسسه مشاوره بین المللی اشتاین بایس وابسته به دانشگاه اشتاین بایس آلمان، به همراه آکادمی صادرات بادن-وورتمبرگ از سال ۱۹۸۹ دوره‌های بین المللی مدیریت راهبری ارایه می‌کنند. تا کنون شرکت‌های بسیاری برای ورود به بازارهای اروپایی، آسیایی و دیگر بازارهای بین المللی از سوی آن‌ها پشتیبانی شده‌اند. در طول ۲۰ سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ مدیر تراز اول از سراسر جهان توسط برگزار کنندگان این کارگاه آموزش دیده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی با بخش آموزش اتاق بازرگانی صنایع ایران و آلمان تماس بگیرید:

81331502
Sh_ghasemi@yahoo.com

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا