گذری در تالار محصولات پتروشیمی بورس کالا؛

آرامش معاملات شیمیایی ها به ۲ دلیل

آرامش معاملات شیمیایی ها به ۲ دلیل

معاملات محصولات شیمیایی امروز متاثر از پیش بینی روند نزولی قیمت مواد پتروشیمی در بازار جهانی و همچنین اعلام قیمت های پایه جدید این محصولات در روز دوشنبه هفته جاری روند آرامی را دنبال کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» امروز از عرضه های پتروشیمی خراسان، ۱۰ تن آمونیاک مایع با قیمت پایه یک هزار و ۱۱۴ تومان معامله شد.

عرضه ۴۰۰ تنی آمونیاک مایع پتروشیمی کرمانشاه نیز با تقاضای ۴۰ تنی روبه رو شد و با قیمت پایه یک هزار و ۱۱۴ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال بنزن ذوب آهن اصفهان که به میزان ۱۰۰ تن عرضه شده بود با ۲۴۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این محصول یک هزار و ۲۶۰ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و ۲۷۱ تومان رقم خورد.

در این روز آروماتیک سنگین پتروشیمی بوعلی هم با نرخ پایه یعنی یک هزار و ۷۰۵ تومان و با حجم ۲۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

بخشی از عرضه اسید نیتریک پتروشیمی شیراز هم وارد سیستم مچینگ شد، همچنین عرضه ۱۵ هزارتنی وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم ۴۵۰۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۵۸۶ تومان معامله شد. وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز هم که به میزان ۱۰ هزارتن عرضه شده بود، ۳ هزارتن تقاضا داشت و به همین میزان مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، بخشی از عرضه های پلی اتیلن ترفتالات نساجی پتروشیمی تندگویان نیز در این روز که به صورت سلف عرضه شده بود، وارد سیستم مچینگ شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا