افزایش 6 تا 8 درصدی قیمت دو برند معروف لوازم خانگی

افزایش 6 تا 8 درصدی قیمت دو برند معروف لوازم خانگی

با وجود تکذیب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر افزایش قیمت لوازم خانگی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از ابتدای آذرماه ...

با وجود تکذیب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر افزایش قیمت لوازم خانگی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از ابتدای آذرماه 2 برند سامسونگ و ال‌جی قیمت اقلام لوازم خانگی خود را 6 تا 8 درصد افزایش دادند.

محمد طحان‌پور در مورد اینکه گفته می‌شود برخی قیمت لوازم خانگی را 6 تا 8 درصد افزایش داده‌اند، اظهار داشت: این مسئله مربوط به همه اقلام لوازم خانگی نیست و 2 برند سامسونگ و ال‌جی از ابتدای آذرماه اقلام لوازم خانگی خود را 6 تا 8 درصد افزایش داده‌اند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که این دو برند اغلب محصولات خود را در داخل کشور تولید می‌کنند، عنوان کرده‌اند که با افزایش هزینه‌های سربار مواجه‌اند و برای افزایش قیمت مستندات خود را به سازمان حمایت ارائه کرده و مجوز گرفته‌اند.

این سخنان رئیس اتحادیه لوازم خانگی در حالی عنوان می‌شود که 3 روز پیش میرآخورلو معاون صنایع فلزی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به خبرنگار فارس گفته بود، لوازم خانگی هیچ مجوزی برای افزایش قیمت از سازمان حمایت نداشته‌اند و قرار هم نیست افزایش داشته باشند، چرا که رکود حاکم بر بازار کشش بیش از این را ندارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا