رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران:

دوسوم واحدهای تولیدی مازندران خارج از شهرکهای صنعتی هستند

دوسوم واحدهای تولیدی مازندران خارج از شهرکهای صنعتی هستند

نکا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: دوسوم واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی مازندران به دلیل مقررات زیست‌محیطی در بیرون از شهرک‌های صنعتی استان واقع‌شده است.

محمد محممدپور عمران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دوسوم واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی مازندران به دلیل مقررات زیست‌محیطی در بیرون از شهرک‌های صنعتی استان واقع‌شده است لذا با حفظ اصولی محیط‌زیست نیازمند تغییر کاربری صنعتی هستیم.

محمدپور عمران اضافه کرد: اگر مسئله تغییر کاربری اراضی زراعی به صنعتی اجرایی شود قطعاً بخش اعظمی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولیدی شهرک‌های صنعتی باهدف گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران در سطح استان و شهرستان برگزار شد که با اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل به دنبال حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم چراکه حمایت از کارآفرینان تعادل چرخه اقتصاد، صنعت و تولید را به همراه دارد.

محمدپور در پایان با نوید به برطرف شدن مشکلات شهرک‌های صنعتی نکا متذکر شد:  مشکلات شهرک صنعتی نکا در طی دو فصل آتی با حمایت از بخش تولیدکننده مرتفع می‌شود همچنین در آینده نزدیک با انسجام، برنامه‌ریزی مدون کارگروه اقتصادی استان شاهد رشد شش‌درصدی در بخش تولید و صنعت خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا