رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

حمایت مجلس از طرح جامع خاک/ستاد احیای دریاچه ارومیه با مجلس تعامل ندارد

حمایت مجلس از طرح جامع خاک/ستاد احیای دریاچه ارومیه با مجلس تعامل ندارد

رئیس کمسیون کشاورزی مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه طرح جامع خاک در برنامه ششم توسعه حذف نمی‌شود گفت: مجلس نهم امیدوار به تصویب لایحه جامع خاک قبل از پایان عمر خود است.

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مشکلات توسعه‌ای کشاورزی در محدوده دریاچه ارومیه و تعامل با ستاد احیای این دریاچه اظهار کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه با کمیسیون کشاورزی مجلس هیچ گونه تعاملی ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس نهم گفت: بر اساس مسئولیت غیر مستقیم، دستگاه‌هایی در این محدوده مستقر هستند که با حد اقل بودجه در حال فعالیت اند اما کسانی که کاری انجام نمی دهند بیشترین بودجه‌ها را دریافت می کنند.

وی افزود: امیدواریم که مسئولین درباره بودجه‌هایی که اختصاص می‌دهند یا دریافت می‌کنند پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره نظارت بر عملکرد ستاد دریاچه ارومیه ادامه داد: به صورت دستگاهی از دستگاه های مختلف نظارت‌هایی در این ارتباط داریم اما نظارت مستقیمی بر عملکرد ستاد احیایی دریاچه ارومیه نداشته‌ایم.

وی همچنین در خصوص تصویب لایحه برنامه جامع خاک در مجلس نهم گفت: این لایحه در نوبت رسیدگی در صحن علنی بوده و مجلس نهم امیدوار به تصویب آن قبل از پایان عمر خود است.

رجایی در واکنش پیشنهاد سازمان مدیرت و برنامه ریزی برای حذف لایحه خاک در برنامه ششم توسعه گفت: به نظر نمی‌رسد که در برنامه ششم حذف شود و مجلس از این طرح حمایت می‌کند.

،بنا بر اعلام اکبری معاون خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی سازمان مدیریت قصد حذف این طرح را در برنامه ششم توسعه دارد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا