افزایش قیمت دلار در بازار آزاد/ پس لرزه های قانون محدودیت ویزا برای ارز ادامه می یابد؟

افزایش قیمت دلار در بازار آزاد/ پس لرزه های قانون محدودیت ویزا برای ارز ادامه می یابد؟

اقتصاد > بازار مالی - دلار امروز در بازار تهران باز هم گران شد؛ اتفاقی که بیراه نخواهد بود اگر آن را به پای پیچیده تر شدن ماجرای قانون محدودیت ویزا در آمریکا و موضع گیری محکم ایران در قبال این مصوبه بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در بازار غیررسمی تهران روز پنجشنبه 3675 تومان فروخته می شد که 8 تومان گران تر از دیروز بود.

یورو هم با افزایشی 24 تومانی نسبت به روز چهارشنبه حدود 4025 تومان معامله می شد. پوند انگلیس امروز رکورددار افزایش قیمت بود و 15 تومان گران تر از دیروز به قیمت 5450 تومان فروخته می شد.

هر دو عامل اثرگذار در قیمت سکه امروز فعال بودند؛ علاوه بر افزایش قیمت دلار، قیمت طلا نیز حدود 6 هزار تومان در هر گرم افزایش یافت و به 95 هزار و 900 تومان رسید.

انواع سکه طلا هم امروز با افزیش قیمت مواجه بود؛ تمام بهار آزادی با 3500 تومان افزایش به 931 هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم نیز با 4 هزار تومان افزایش به همین قیمت رسید.

نیم سکه 2 هزار تومان گران شد و به 410 هزار تومان رسید.ربع سکه هم 3 هزار تومان گران تر از دیروز معامله شد و به 265 هزار تومان شد. در این میان سکه یک گرمی تغییر قیمت نداشت و همان 168 هزار تومان فروخته می شد.

22339

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا