رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد:

بیمه ۳۲ هزار بازنشسته ذوب آهن قطع نشده است

بیمه ۳۲ هزار بازنشسته ذوب آهن قطع نشده است

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه بیمه بازنشستگان ذوب آهن قطع نشده است گفت: دستور داده‌ایم ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان ذوب آهن قطع نشود و بازنشستگان ذوب آهن محدودیتی در دریافت خدمات از درمانگاه فولاد نداشته باشند.

به گزارش ماین نیوز، احمدزاده در واکنش به اخباری درخصوص قطع ناگهانی بیمه تکمیلی 32 هزار بازنشسته شرکت ذوب آهن تاکید کرد: بیمه بازنشستگان قطع نشده است.

وی افزود: ذوب آهن موظف است طبق قرارداد و تعهدش هزینه‌های درمان پرسنل خودش را تامین کند و بایستی هزینه خدمات درمانی که از مراکز مختلف دریافت می‌کند، بپردازد.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه البته اکثر درمانگاه‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به خود شرکت است و با مراکز دیگری نیز طرف قرارداد است اظهار کرد: اما بیش از یکسال است که ذوب آهن مطالبات این مراکز طرف قرار داد از جمله شرکت سلامت،‌ بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین (درمانگاه اختصاصی فولاد) را پرداخت نکرده است.

احمدزاده ادامه داد: به همین علت کشمکشی میان این دو شرکت به وجود آمده بود و درمانگاه اختصاصی فولاد قصد داشت ذوب آهن را به نوعی تحت فشار قرار دهد تا مطالباتش را بپردازد.

وی تاکید کرد: با این وجود دستور داده‌ایم ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان ذوب آهن قطع نشود و بازنشستگان ذوب آهن محدودیتی در دریافت خدمات از درمانگاه فولاد نداشته باشند.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه رقم این بدهی چندان بزرگ نیست و فضاسازی‌هایی اتفاق افتاده است گفت: قرار است ذوب آهن در آینده نزدیک مطالباتش را پرداخت کند؛ البته باید اضافه کرد 32 هزار بازنشسته ذوب آهن تحت پوشش هستند اما بخش اندکی از آنها از درمانگاه اختصاصی فولاد خدمات دریافت می‌کنند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا