حضور ایران با پاویون اختصاصی در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم

حضور ایران با پاویون اختصاصی در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم

تهران- ایرنا- شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه سی و سوم بین المللی بازرگانی خارطوم در کشور سودان با پاویون اختصاصی حضور خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، اهمیت ارتقا سطح تعاملات تجاری برون مرزی به ویژه استمرار حرکت در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی و حضور مؤثر در بازارهای هدف محصول ها و توانمندی های تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه کنندگان خدمت های فنی و مهندسی، همچنین اهمیت تداوم و بسط حضور در بازار کشورهای آفریقایی، سبب می شود شرکت های تولیدی و صادراتی ایرانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم از دوم تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری، همانند سال های قبل حضوری فعال پیدا کنند.
نمایشگاه خارطوم سال گذشته با حضور و مشارکت کنندگانی از 16 کشور مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در فضایی افزون بر 13 هزار مترمربع و مشارکت بالغ بر 600 شرکت داخلی و خارجی ارائه کننده محصولات و توانمندی ها در حوزه های مختلف تولیدی – صنعتی از جمله مبلمان و دکوراسیون داخلی، انواع فرش دستباف و ماشینی، کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی، پوشاک و منسوجات، تجهیز و محصول های پزشکی و بیمارستانی، دندانپزشکی و دارویی، صنایع کشاورزی و زیربنایی، مصالح ساختمانی، تأسیسات حرارتی و برودتی و صنایع دستی و ... برگزار شده است.
با توجه به ظرفیت های صادراتی و توانمندی های رقابتی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه ها، شرایط حضور شرکت های ایرانی در چارچوب پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این عرصه صادراتی به وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران به نشانی www.iranfair.com مراجعه کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا