بازدید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از نهاد نظارتی بورس عمان

بازدید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از نهاد نظارتی بورس عمان

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیأت همراه از نهاد نظارتی بورس عمان (CMA) بازدید کردند و با عبدالله سلیم آل سلمی، رئیس اجرایی CMA، رئیس بورس عمان، رئیس سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه و برخی دیگر از مقامات دولتی این کشور از جمله یحیی بن محفوظ المنذری، رئیس مجلس دولتی این کشور دیدار کردند.

 

دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیأت همراه از بورس عمان و نهاد نظارتی این بازار بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیأت همراه از نهاد نظارتی بورس عمان (CMA) بازدید کردند و با عبدالله سلیم آل سلمی، رئیس اجرایی CMA، رئیس بورس عمان، رئیس سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه و برخی دیگر از مقامات دولتی این کشور از جمله یحیی بن محفوظ المنذری، رئیس مجلس دولتی این کشور دیدار کردند.

ارتقاء بازارهای سرمایه و روابط اقتصادی و همچنین همکاری های اقتصادی از جمله مهم ترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود. در عین حال، رئیس اجرایی CMA این دیدار را نقطه عطفی برای آغاز همکاری ها بین دو نهاد خواند.

عبدالله سلیم آل سلمی در این خصوص ادامه داد: امیدواریم از طریق این همکاری ها توانایی های تکنیکال و اجرایی بازارهای سرمایه در هر دو کشور به خوبی شناخته شود تا بتوانیم از این طریق به توسعه ابزارهای اسلامی در بازارهای سرمایه هر دو کشور اهتمام ورزیم و با پذیرش متقابل سهام هر دو بازار از سیستم نظارتی و قانونی توسعه یافته هر دو کشور بهره ببریم .

دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با استقبال از همکاری های آتی به منظور تبادل اطلاعات میان سازمان بورس و اوراق بهادار و نهاد نظارتی بورس عمان اشاره داشت: بازار سرمایه ایران به تدریج به بازارهای جهانی متصل خواهد شد و ابزارهای مالی اسلامی به عنوان ابزاری مدرن در بازارهای مالی معرفی می شود و به شکوفایی اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا