تا اطلاع ثانوی این موبایل را نخرید +عکس

تا اطلاع ثانوی این موبایل را نخرید +عکس

گوشی‌ Nexus 5X تولیدی کمپانی ال جی مشکلاتی در زمینه شارژ گوشی و صفحه نمایش دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مشرق، این مشکل توسط بسیاری از کاربران در پایگاه های معروف XDA، Reddit و Google گزارش شده است. جمع کثیری از صاحبان گوشی Nexus 5X مدعی هستند زمانی که گوشی خود را به شارژ می زنند، صفحه نمایش گوشی های آنها تیک دار و در مقابل لمس ها بی پاسخ می شود و واکنشی نشان نمی دهد.
 
این مشکل می تواند سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد و احتیاج به بررسی های دقیق خواهد داشت. گفته می شود کمپانی گوگل سرنخ هایی از علت وجود این مشکل بدست آورده است ولی هنوز اعلامیه رسمی ای در خصوص این موضوع منتشر نکرده است.
 
اگرچه کاربران خود نیز به بررسی مشکل پرداخته اند و تا حدی دلیل مشکل به وجود آمده را یافته اند و درصدد رفع مشکل می باشند.
 
در ابتدا اذعان می شد که این مشکل بدلیل عدم توانایی و سازگاری این گوشی با پروسه شارژ ۳A می باشد ولی سپس معلوم شد که در واقع مشکل از خود شارژر می باشد. ظاهرا مشکلی در طراحی پین های این شارژر وجود دارد و اینطور بنظر می آید که کمپانی ال جی در خصوص طراحی شارژهای این محصول دقت لازمه را به خرج نداده است.

اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که با این مشکل روبرو هستند، می توانید با امتحان کردن گوشی خود با یک شارژر USB دیگر، این مشکل را در دستگاه خود بررسی کنید. با فرض به اینکه وجود مشکل در شارژرهای Nexus 5X به تایید رسمی گوگل یا ال جی برسد، این دو کمپانی راهی به جز پیشنهاد تعویض شارژر به کاربران و خریداران خود نخواهند داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا