رکوردزنی فولاد و سنگ آهن در دوران رکود اقتصادی

رکوردزنی فولاد و سنگ آهن در دوران رکود اقتصادی

گروه بورس سهام و فلزات - طی مرداد ماه در حالی حدود ۲.۱ میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به ماه قبل به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۲۵ و ۹ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش ماین نیوز، در این مدت تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله حدود ۱.۲ میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود که به لحاظ حجم و ارزش نسبت به مدت مشابه ماه قبل به ترتیب با رشد ۷۰ و ۲۸ درصدی مواجه شده است.

طی مرداد ماه در تالار محصولات صنعتی و معدنی بیش از ۷۵۶ هزار تن انواع محصولات فولادی، ۴۳۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۱ هزار و ۷۳۵ تن انواع مس، ۱۷ هزار و ۴۰۰ تن انواع آلومینیوم،۶۰۰ تن کک متالورژی، ۴۸۰ تن سولفور مولیبدن،۱۲۰ تن شمش روی و ۳۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها مورد معامله قرار گرفت و به لحاظ ارزش، اکثر گروه های کالایی مذکور با افزایش حجم و ارزش معاملات مواجه شده اند که از جمله آنها می توان به افزایش ۵۸ درصدی حجم معاملات محصولات فولادی و ۱۱۵ درصدی سنگ آهن اشاره کرد. در این ماه همچنین ۳۰ کیلوگرم شمش طلا در بورس معامله شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا