افزایش تولید کنسانتره روی چین

افزایش تولید کنسانتره روی چین

فولاد نیوز: تولید کنسانتره روی در چین تا پایان سال 2015 به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

به گزارش «فولاد نیوز» به نقل از مجله متال بولتن انتظار می رود با اجرای پروژه های جدید ، عرضه کنسانتره روی چین به رشد خود در نیمه دوم سال جاری میلادی ادامه دهد.
وانگ یی، مهندس ارشد موسسه تحقیقات معدن و متالورژی پکن(BGRIMM) اعلام کرد به دلیل تصویب قانون جدید حمایت از محیط زیست، در برخی معادن از نیمه نخست سال 2015 تولید کنسانتره روی به شدت کاهش یافت،اما به نظر می رسد که در نیمه دوم سال این روند معکوس شده است.
براساس پیش بینی وانگ ،تولید داخلی کنسانتره روی چین با دو تا سه درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 4.65 میلیون تن خواهد رسید.
وانگ خاطرنشان کرد قرار است امسال 18 پروژه جدید به اجرا درآید که 4پروژه در نیمه نخست سال آغاز شده است و تولیدات حاصل از عملیاتی شدن این پروژه ها کاهش تولید در نیمه نخست را جبران خواهد کرد.
براساس آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار چین تولید کنسانتره روی این کشور از ژانویه تا جولای با 8.64 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 2.76 میلیون تن رسید.
بر اساس اطلاعات گمرک چین در ماه جولای واردات سنگ روی و کنسانتره روی با 84.47 درصد افزایش نسبت به سال گذشته و 26.1 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به 302 هزار و 346 تن رسید.
یکی از مقامات رسمی پکن در کنفرانس بین المللی انجمن روی به نمایندگان شرکت ها اعلام کرد که علیرغم تعطیل شدن معادن ایرلند و استرالیا نباید خیلی به بازار خوش بین باشیم و باید محتاطانه عمل کنیم.
کارخانه های ذوب چین دوران دشواری را طی می کنند و تنها با کاهش هزینه ها و بازسازی ساختارها می توانند بر مشکلات خود غلبه کنند.
وی همچنین به کارخانه های ذوب توصیه کرد از سرمایه گذاری در کارخانه های جدید طی پنج سال آینده پرهیز کنند و نقدینگی خود را طی این دوره زمانی حفظ نمایند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا