بخشی از حقوق معوق بازنشستگان فولاد پرداخت شد

بخشی از حقوق معوق بازنشستگان فولاد پرداخت شد

فولاد نیوز: حقوق معوق خرداد و تیر ماه بازنشستگان فولاد بالاخره واریز شد و حقوق مرداد ماه باقی مانده که بر اساس وعده‌ داده شده مقرر است این مطالبات تا بیستم شهریورماه واریز شود.

به گزارش «فولاد نیوز»، شوکت‌الله آزادی، نماینده کانون‌های فولادی و معدنی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درخواست داریم بودجه حقوق بازنشستگان فولاد در ردیف عمومی دیده شود تا مانند چندی پیش و سال‌های گذشته با مشکل دریافت حقوق مواجه نباشیم.
نایب رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان البرز، مرکزی و مازندران با تاکید بر استرس موجود برای دریافت حقوق بازنشستگی تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت و مجلس شورای اسلامی، بازنشستگان را دریابند تا در باقی سال جاری و در سال‌های آتی با مشکل دریافت حقوق مواجه نباشند و استرس‌ها از بین برود.
وی با تاکید براین‌که مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد در تامین سرمایه همچنان باقی‌ است، گفت: اکنون نیز با رایزنی توانستیم حقوق خود را دریافت کنیم، گرچه فقط حقوق خرداد و تیر واریز شده و همچنان مقرر است حقوق مرداد‌ ماه تا بیستم شهریور پرداخت شود.
نماینده کانون‌های فولادی و معدنی کشور با تاکید بر عدم پرداخت مطالبات بازنشسته‌ها از سال 1391 تاکنون گفت: منتظر دیدن همت دولت‌مردان هستیم.
آزادی با اشاره به محل تامین نقدینگی صندوق بازنشستگی فولاد نیز یادآور شد: شرکت‌هایی که برای تامین نقدینگی به صندوق بازنشستگی فولاد واگذار شده‌اند، زیان‌ده هستند و به سود نمی‌رسند؛ لذا از دولت خواستاریم برای حل مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان به جای تامین نقدینگی از شرکت‌های زیان‌ده، از محل بودجه عمومی حقوق‌ها را پرداخت کند تا مشکل چندین‌ساله بازنشستگان فولاد پایان یابد.
به گزارش ایسنا، به گفته بازنشستگان فولاد، صندوق بازنشستگی فولاد از سال 1391 پس از اجرای اصل 44 با مشکلاتی مواجه شد که نتیجه آن تاخیر‌های پی‌در‌پی در پرداخت حقوق بازنشستگان بود. این‌بار بازنشستگان توانستند حقوق خرداد و تیرماه را در آخرین روزهای مرداد‌ماه دریافت کنند و بر اساس وعده‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی مقرر است حقوق مردادماه تا بیستم شهریور ماه واریز شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا