جابجایی در هیات مدیره نبض بازار سرمایه/ مدیرعامل شرکت ویژه تغییر نکرد

جابجایی در هیات مدیره نبض بازار سرمایه/ مدیرعامل شرکت ویژه تغییر نکرد

رئیس اداره نظارت بر بازارسازمان بورس عضو جدید هیات مدیره شرکت مدیریت فناوری بورس (TSETMC) و جایگزین مدیرعامل شد اما فعلا" مدیرعامل این شرکت ویژه که متولی اطلاعات نبض بازار است ، تغییر نکرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برخی زمزمه ها حکایت از تغییر مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (TSETMC) و حتی معرفی مدیرعامل جدید داشتند اما با برگزاری جلسه ایی در عصر دیروز، چنین رویدادی فعلا" رخ نداده ولی در ترکیب هیات مدیره این شرکت ویژه و مهم بازار سرمایه تغییری رخ داد.

براساس این گزارش، در این جلسه عباس احمدی که از تیر 90 مدیرعامل و عضو هیات مدیره بود، با تصیم دیگر اعضا از ترکیب هیات مدیره کنار رفت تا مسلم پیمانی رئیس اداره نظارت بر بازار سازمان بورس که در گذشته هم در این ترکیب حضور داشت، از طرف نهاد ناظر وارد هیات مدیره شود.

با این رویداد، احمدی خارج از هیات مدیره، همچنان عهده دار سمت مدیرعاملی مدیریت فناوری بورس تهران بوده و درحال حاضر تغییری در پست مدیریتی این شرکت مهم که متولی اطلاعات نبض بازار سهام است، رخ نداد تا زمزمه های عزیمت وی به مقصد بعدی هم فعلا" منتفی شود.

دیگر اعضا هیات مدیره شرکت هم شامل محمدرضا شیخ الملوکی ( عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس) ، حامد سلطانی نژاد ( مدیرعامل بورس کالا)، مرتضی آنالویی و اثباتی هستند.

اصلی ترین وظیفه و تخصص شرکت مدیریت فناوری بورس تهران که از سال 73 تاسیس شده و تاکنون فقط دو مدیرعامل آن تغییر کرده، راهبری عملیاتی و فنی سامانه معاملات رایانه ای بورس است. تجزیه و تحلیل هسته نرم­ افزارهای معاملات (Trading Engine) و طراحی و ساخت نرم افزارهای کاربردی روی آن، تخصص اصلی این شرکت بوده و ارائه ­خدمات Trading Engine به شرکت­ های بورس (اوراق بهادار، کالا، فرابورس و نظایر آنها) شامل نرم­ افزار، سخت­ افزار، ارتباط ­های مخابراتی و سامانه ­های پشتیبان دیگر محور فعالیت در این حوزه است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا