مدیرعامل بیمه ما عنوان کرد:

نخستین گام صنعت بیمه در دوران پساتحریم

نخستین گام صنعت بیمه در دوران پساتحریم

در دوران پساتحریم اولين گام صنعت بيمه کشور باید حفظ دستاوردها و موقعیت‌های تثبیت شده باشد و نسبت به برقراری و ارتقای توسعه با شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان اقدام شود.

در دوران پساتحریم اولين گام صنعت بيمه کشور باید حفظ دستاوردها و موقعیت‌های تثبیت شده باشد و نسبت به برقراری و ارتقای توسعه با شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان اقدام گردد
به گزارش تابناک اقتصادی، مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» و علی جباری مدير عامل صندوق تأمين خسارت‌هاي بدني در دیداری دوستانه با یکدیگر به بحث و بررسی اقتصاد مقاومتی و شرایط و گشایش‌های ایجاد شده دوران پساتحریم پرداختند.

مدیر عامل بیمه «ما» در خصوص شرایط دوران پساتحریم گفت: در دوران پسا تحریم اولين گام صنعت بيمه کشور باید حفظ دستاوردها و موقعیت‌های تثبیت شده باشد و نسبت به برقراری و ارتقاء توسعه با شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان اقدام شود. توسعه ظرفیت‌های داخلی می تواند موجب ورود شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای دنیا به صنعت بیمه کشور شود و نتیجه این امر ارتقاء دانش فنی و به روز رسانی صنعت بیمه در تمامی حوزه‌ها است.

مجید صفدری اضافه کرد: بیمه گران می توانند از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنند. در این راستا نقش آموزش و تبادل علم مدرن بازاریابی ، فروش ، CRM ، طراحی بیمه نامه های جدید ، استفاده از فناوری های IT و تکنولوژی اطلاعات جایگاه با اهمیتی دارد.

وی تاکید کرد: درون گرايي و خود بيمه گري که بازار ايران را فرا گرفته و هرريسکي را حتي بيش از ظرفيت نزد خود و درنهايت در داخل کشور نگه مي داریم، سيستمي است که بايد اصلاح شود، چنانچه در صنعت بيمه ايران بیشتر سرمايه گذاري شود، آنگاه صنعت بیمه ایران توانمندتر و قدرتمندتر از عهده جذب ریسک ها بر می آید.

علی جباری مدير عامل صندوق تأمين خسارت‌هاي بدني نیز در خصوص قانون جدید بیمه نامه شخص ثالث و اقدامات انجام شده در صندوق تامین خسارت های بدنی و سرمایه گذاری های انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه تحت مدیریتشان مباحثی را مطرح نمودند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا