افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب آهن

افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب آهن

مدیر سرمایه گذاری و امور مجامع ذوب آهن درباره قطع ناگهانی بیمه ۳۲ هزار بازنشسته این شرکت توضیح داد و آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی را اعلام کرد.

 

مجتبی فریدونی، درباره قطع ناگهانی بیمه ۳۲ هزار بازنشسته که توسط شرکت "شسبد" (شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین و ارائه دهنده خدمات درمانی و بیمه به بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد) توضیح داد: در حالی پرداخت بیمه بازنشستگان به عهده صندوق بازنشستگی فولاد است که ذوب آهن سال گذشته متعهد پرداخت 50 میلیارد تومان بود.
وی ادامه داد: همچنین ذوب آهن طبق تکلیف مجمع، برای سال جاری تعهد بدون سقف دارد ولی باید کمبود نقدینگی از یک سو و موارد اولویت دار و واجب ذوب آهن از سوی دیگر را در نظر گرفت.
این مقام مسئول افزود: با این اوصاف درحالی این موضوع از طرف ذوب آهن پیگیری می شود که به نظر می رسد چنین اقداماتی از سوی متولیان با هدف جوسازی است.
فریدونی درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه 382 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها هم توضیح داد: امروز صبح گزارش توجیهی این افزایش سرمایه نهایی و به سازمان حسابرسی جهت تایید ارسال شد و انتظار می رود طی روزهای آینده نهایی و برای دریافت مجوز به سازمان بورس ارایه شود.
براساس این گزارش، درحالی برخی اخبار غیر رسمی از دستور مقامات مسئول مبنی بر اتصال فوری و دوباره بیمه 32 هزار بازنشسته ذوب آهن در روز گذشته خبر داده اند که تاکنون امکان تماس با مدیران شرکت "شسبد" فراهم نشده و هیچ آدرس و نشانه ایی هم از این شرکت یافت نشده است. با این حال پیگیری های بورس پرس برای ارتباط مدیران این شرکت ادامه دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا