تذکر 100نماینده به روحانی به خاطر رکود اقتصادی

تذکر 100نماینده به روحانی به خاطر رکود اقتصادی

یکصد نفر از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد درباره رکود عمیق و بی‌سابقه حاکم بر اقتصاد کشور تذکر دادند.

 تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (1 دی 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم اخذ تأمین محکم از کشورهای 1+5 راجع به خارج کردن محفظه قلب راکتور آب سنگین اراک و به وزیر بهداشت برنامه‌ریزی لازم برای تأسیس بیمارستان‌های ویژه بانوان با اولویت مراکز استان‌ها به منظور ارتقای رعایت موازین شرعی و اخلاقی در سطح بیمارستان‌های کشور و به رئیس جمهور لزوم تسریع در تدوین همه آیین‌نامه‌های اجرایی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اجرای هماهنگ این قانون در سطح همه دستگاه‌های اجرایی کشور و به وزیر آموزش و پرورش تسریع در پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان این وزارتخانه را متذکر شد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد به وزیر دفاع در مورد عدم پرداخت حقوق به جانبازان بسیجی، پاسدار و وظیفه تذکر داد.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به وزیر راه و شهرسازی در مورد اظهاراتش مبنی بر انحلال سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تذکر داد.

100نفر از نمایندگان که در میان اسامی آنها نمایندگان اقتصادی مجلس نیز مشاهده می‌شود در تذکری به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد عنوان کردند: رکود عمیق و بی‌سابقه حاکم بر اقتصاد کشور منجر به تعطیلی اکثر بخش‌های اقتصادی شده و تنها راه حل آن اقدام عملی دولت برای اجرای عملی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان به رئیس‌جمهور لزوم صدور دستور نسبت به احیا و اقدام مناسب در خصوص اصل 10 قانون اساسی را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور، امیر خجسته، احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان ارومیه، همدان و قم به وزرای اقتصاد کشور لزوم جمع‌آوری دلالان و فروشندگان دلار و ارز از خیابان‌ها را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور،‌ امیر خجسته، محمد دهقان و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان ارومیه، همدان، چناران و قم به وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، جهاد کشاورزی و کشور لزوم حل فوری مشکل حاد شرکت پدیده شاندیز را متذکر شدند.

نعمت‌الله منوچهری نماینده مردم پاوه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح علت واگذاری 44 هکتار از مرغوب‌ترین زمین‌های منابع طبیعی محدوده شهر جوانرود به دو نفر از آقازاده‌ها به صورت دو ساله و چهار ساله و تضییع حقوق عمومی مردم در این ارتباط شد.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به رئیس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت پیش‌بینی پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان و بازنشستگان و اجتناب از تأخیر در آن را متذکر شد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار تعیین تکلیف معلمان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به امارات که از آن کشور ممنوع الخروج شدند، شد.

محمد دهقان نماینده مردم چناران در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار صدور دستور جلوگیری از فشارهای مالیاتی به کسبه جزء شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا