علی‌رغم اختلالات گسترده در برقراری تماس‌ها

روحانی از اقدامات وزارت ارتباطات در ایام اربعین تقدیر کرد

روحانی از اقدامات وزارت ارتباطات در ایام اربعین تقدیر کرد

رییس جمهور از فعالیت‌ها و سرویس‌دهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی در خاک عراق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی به دنبال ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای تلفن همراه ایران در خصوص تأمین حداکثر توان زیرساختی برای پوشش ارتباطی زائرین مراسم اربعین حسینی مراتب تقدیر و تشکر خود را در نحوه خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

وزارت ارتباطات عنوان کرده است: "در مراسم راهپیمایی گسترده اربعین حسینی که با استقبال پرشوری برپا شد عده‌ای نگران نوع ارتباط با زائران بودند که طی فرآیندهای دوجانبه و همکاری‌های متعددی بین نمایندگان و مدیران مربوطه به دو کشور ایران و عراق انجام شد این نگرانی‌ها به حداقل و در مواردی از بین رفت."

همچنین در گزارش آورده که در این مناسبت میزان مکالمات تبادل شده از حدود 900 هزار دقیقه در روز به پنج میلیون دقیقه رسید و در مجموع حدود 21 میلیون دقیقه مکالمه طی برگزاری این مراسم بین دو کشور تبادل شد.

همچنین اختصاص اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان از سوی اپراتور همراه اول در 9 نقطه در داخل خاک عراق ارتباط مناسبی برای زائران اربعین حسینی فراهم ساخت.

به گزارش تسنیم پیش از این و در ایام برگزاری این رویداد عظیم، گزارش‌های بسیاری پیرامون اختلال ارتباطات در خاک عراق و حتی بخش‌هایی از مرز کشورمان گزارش می‌شد و در نهایت هم با بازگشت زائران شاهد اظهارات آنان مبنی بر اختلال گسترده اعم از عدم برقراری ارتباط و موجود نبودن آنتن در شبکه‌های عراقی که طرف قرارداد رومینگ با اپراتورهای ایرانی هستند، بودیم.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا