همزمان با عرضه اولیه 10 درصد سهام در روزجاری اعلام شد:

ارزیابی یک کارگزار از محدوده قیمت مناسب هر سهم "کیمیا"

ارزیابی یک کارگزار از محدوده قیمت مناسب هر سهم

همزمان با عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران در بازار دوم فرابورس، یک کارگزاری محدوده قیمت مناسب هر سهم این شرکت را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی قرار است امروز سه شنبه 10 درصد معادل 11 میلیون و 520 هزار سهم شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شود.

از این تعداد،  6 میلیون و 520 هزار سهم از طریق کارگزاران ( با سهمیه هر کارگزار با تمام شعب 65 هزار و 900 سهم ) و 5 میلیون سهم دیگر بعد از کشف قیمت برای معامله گران آنلاین تخصیص داده شده و هیچ یک از صندوق های سرمایه گذاری مشترک نمی توانند اقدام به خرید کنند.

براساس این گزارش، در شرایطی مدیران و سهامدار اصلی " کیمیا" روز یکشنبه آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت را تشریح و از واگذاری سهام با قیمت های ارزان خبر داده اند که کارگزاری آراد ایرانیان با بررسی صورت های مالی و فرصت ها و تهدید این شرکت 11.52 میلیارد تومانی ، محدوده قیمت مناسب برای کشف قیمت هر سهم را تعیین کرده اند که بدون تایید آن و صرفا" جهت و آگاهی سهامداران در بورس پرس منتشر می شود

معرفی شرکت

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با هدف تولید کنسانتره سرب و روی در راستای تأمین نیاز بازارهای داخلی و دستیابی به بازارهای بین المللی در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد . با تصویب اساسنامه ، انتخاب هیأت مدیره ، بازرس قانونی و ثبت شرکت در تاریخ 13 مرداد 89 تحت شماره ۷۰۸۳ در اداره ثبت زنجان بعنوان یک شرکت خصوصی عملاً فعالیت خود را آغاز کرد .

شرکت طی صورتجلسه 6 بهمن 93 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در 27 اسفند 93 با نماد کیمیا نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد.

از مشخصات بارز این شرکت بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا ، ارتباط بهینه با کارشناسان مجرب و کاهش ضایعات تولید و افزایش راندمان است . ظرفیت اسمی این شرکت 2۵۰ هزار تن کنسانتره روی و ۵۰ هزار تن کنسانتره سرب بوده و بهره برداری از کارخانه با ظرفیت 45۰،۰۰۰ تن در سال 90 آغاز شده است .
پروژه با ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد و این شرکت کنسانتره روی مورد نیاز بیش از 24 کارخانه تولید کننده شمش را تولید و تأمین می کند. ظرفیت اشتغالزایی این شرکت ۵۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم بوده و جزء معدود مراکز صنعتی است که در احداث آن مسائل زیست محیطی به دقت لحاظ و مورد توجه قرار گرفته است .

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا