استاندار بوشهر:

پایانه صادرات مواد معدنی استان بوشهر احداث می‌شود

پایانه صادرات مواد معدنی استان بوشهر احداث می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پایانه صادرات مواد معدنی استان بوشهر احداث می‌شود.

مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست با فعالان تولید و صادرات مواد معدنی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه معادن است و افراد زیادی در این بخش مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت بالای ایجاد و راه‌اندازی پایانه صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: این پایانه در افزایش صادرات محصولات معدنی نقش بسیار مهم خواهد داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به انجام مطالعات پایانه صادراتی مواد معدنی، اضافه کرد: جانمایی این پایانه پس از انجام مطالعات انجام خواهد شد و نشست‌های تخصصی ویژه ساخت و راه‌اندازی پایانه برگزار می‌شود.

وی به نشست خود با رئیس کل گمرک ایران برای ایجاد پایانه صادرات مواد معدنی خبر داد و افزود: پایانه صادرات مواد معدنی در استان بوشهر در قالب یک کنسرسیومی از فعالان عرصه تولید و صادرکنندگان مواد معدنی احداث شود.

سالاری با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران برای پایانه صادرات مواد معدنی در استان بوشهر ادامه داد: ایجاد این پایانه دارای صرفه اقتصادی بالایی است و افراد حقیقی و حقوقی آماده سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند.

وی تصریح کرد: طرح جانمایی ایجاد پایانه صادرات مواد معدنی به لحاظ مشکلات زیست محیطی به جز محدوده شهر بوشهر در دیگر نقاط ساحلی استان بوشهر مانعی ندارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا