بازار سرد ورق گرم اروپا در روزهای پایانی سال

بازار سرد ورق گرم اروپا در روزهای پایانی سال

دنیای معدن - قیمت ورق گرم در بازار اروپا با افت دیگری همراه شد. این درحالی است که این بازار روزهای پایانی سال را با ناامیدی سپری می کند و چشم انداز تاریک برای بهبود اوضاع در سال آینده دارد. روند کلی بازار به دلیل موقعیت فصلی کند شده و خریداران می بایست تا ژانویه سال آینده برای روشن شدن وضعیت بازار منتظر بمانند. هرچند قیمت ورق گرم در بازار اروپا به کف نرسیده اما عرضه کنندگان نظر به توقف افت قیمت در سطع فعلی دارند. درکل امسال بدترین سال برای تولیدکنندگان ورق گرم در اروپا بود و پیش بینی می شود رقم بهره وری امسال بسیار کمتر از 64.2 درصد سال گذشته باشد. موسسه پلتس قیمت ورق گرم شمال اروپا را 315 تا 325 دلار در تن تحویل درب کارخانه اعلام کرده است.

روند کلی بازار به دلیل موقعیت فصلی کند شده و خریداران می بایست تا ژانویه سال آینده برای روشن شدن وضعیت بازار منتظر بمانند. هرچند قیمت ورق گرم در بازار اروپا به کف نرسیده اما عرضه کنندگان نظر به توقف افت قیمت در سطع فعلی دارند.

درکل امسال بدترین سال برای تولیدکنندگان ورق گرم در اروپا بود و پیش بینی می شود رقم بهره وری امسال بسیار کمتر از 64.2 درصد سال گذشته باشد. موسسه پلتس قیمت ورق گرم شمال اروپا را 315 تا 325 دلار در تن تحویل درب کارخانه اعلام کرده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا