واکنش رئیس سازمان حمایت به سخنان آخوندی: مردم قضاوت کنند

واکنش رئیس سازمان حمایت به سخنان آخوندی: مردم قضاوت کنند

رئیس سازمان حمایت با اعلام اینکه" درباره اظهار نظر‌های آقای آخوندی وزیر راه و مارکسیستی خواندن سازمان حمایت مردم باید نظر دهند و قضاوت کنند" گفت: فعالیت سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی بر اساس مُرّ قانون و مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سید محمود نوابی در واکنش به اظهارات دو روز پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به تسنیم گفت: در باره اظهار نظر‌های آقای آخوندی وزیر راه و مارکسیستی خواندن سازمان حمایت مردم باید نظر دهند و مردم می توانند قضاوت درستی از فعالیت سازمان ما و اظهار نظر ایشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت ما بر اساس قانون است و ایشان نیز اظهارنظر کرده‌اند، افزود: مردم فعالیت سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی و مطالب غیر قانونی که پخش شده را قضاوت می‌کنند که فعالیت و اظهارات چه کسی بر اساس قانون است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: اعتقاد ما این است، همکاران ما در سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی به مُرّقانون ومصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها عمل کرده‌اند. مردم و جامعه قاضیان خوب و منصفی هستند و در گفتگو با شما، موضع ما و موضع آقای آخوندی را شنید‌ه‌اند و می توانند قضاوت کنند.

نوابی در پاسخ به این سوال که آیا "انگ کمونیست و غیر مسلمان بودن به سازمان حمایت می چسبد؟ گفت: فعلا نمی‌خواهیم واکنشی در این زمینه داشته باشیم و وارد این مقوله شویم، اما فکر می‌کنم که فعالیت همکاران ما و تعزیرات قانونی است و کارشانسان و مردم می‌توانند در این زمنیه قضاوت کنند.

پس از آنکه سازمان حمایت با افزایش قیمت بلیت قطارها مخالفت کرد، وزیر راه و شهرسازی این سازمان و سایر نهادهای مشابه را کمونیست خواند و گفت: این کارها تبعیت از مارکس و دیدگاه های سوسیالیستی است.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا