معاون اول رئیس جمهور فردا در کیش

معاون اول رئیس جمهور فردا در کیش

کیش - اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به اتفاق هیات همراه برای حضور در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و بازدید از طرح های عمرانی و توسعه ای جزیره کیش و هندورابی فردا سه شنبه به کیش سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اکبرترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور ،معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از جمله هیات همراه معاون اول رئیس جمهور در این سفر هستند .
حضور در افتتاحیه همایش صنایع دریایی و دریا نوردی ، بازدید از طرح های عمرانی منطقه آزاد کیش همچون ترمینال بین المللی فرودگاه ، نیروگاه جنوب کیش ، تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی ، بازدید از روند توسعه طرح های فرودگاهی و بندر جزیره هندورابی، نشست با مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با محوریت نقش مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی ، حضور در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و بازدید از بخش های مختلف آن از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه به جزایر کیش و هندورابی است .
هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش به میزبانی جزیره کیش از تاریخ یکم تا چهارم دی ماه سال جاری با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.
شناسایی و معرفی فرصت های بزرگ سرمایه گذاری داخلی وبین المللی، ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای صنایع وابسته، تأسیسات و همچنین سامانه های دریایی و بندری در فضای باز و سر پوشیده ازجمله اهداف مهم برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش است .
قرار است در حاشیه این نمایشگاه 12 کارگاه آموزشی و هشت نشست تخصصی برگزار شود .
ارائه 38 مقاله منتخب به صورت پوستر و سخنرانی و همچنین برگزاری نمایشگاه های عکس و نقاشی با هماهنگی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برای دومین بار با محوریت صنایع دریایی و رسم بزرگترین نقاشی دریایی توسط دانش آموزان و دانشجویان از برنامه های جانبی این رویداد مهم دریایی در خلیج همیشه فارس است .
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا