برگزاری دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران

مثبت بودن مذاکرات و لغو تحریمهای اقتصادی فرصتهای متعددی را در عرصه اقتصاد به همراه خواهد داشت، که باید از آنها استفاده کرد. از این رو در کنفرانس هلدینگ و جشنواره هلدینگ ها و شرکت های برتر از اساتید بین المللی استفاده کرده ایم، تا تجارب سایر کشورها را در اختیار مدیران ایرانی قرار دهند.


 

 

در شرایط پیچیده امروز جهان کسب و کار، اثرگذاری شرکتهای هلدینگ در بخش های مختلف اقتصادی بسیار با اهمیت است. بسیاری از کشورها به اسم هلدینگ هایشان شناخته می شوند. به همین علت اثر بخشی فعالیت ها در اقتصاد نوین جهان به اثر بخشی راهبردی شرکتهای هلدینگ بستگی دارد.

سید علی صدری، دبیر دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو گفت، سازمان ها تمایل زیادی برای فعالیت در قالب هولدینگ و بهره گیری از توانایی های یکدیگر دارند تا بدین وسیله ضمن فائق آمدن به مسایل و مشکلات خود به رقابت در سطح بالاتر و رقابت در عرصه جهانی بپردازند. بسیاری از مدیران ساختار هلدینگ را فرمول معجزه آسایی می دانند که هر مشکل سازمانی مانند پیچیدگی های مدیریتی و روابط اقتصادی، اقتصادی نبودن فعالیتها و موانع رشد را برطرف می سازد. به همین دلیل لزوم توسعه هلدینگ ها و شرکت ها برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه اقتصاد کشور ضرورت پیدا می کند. در همین راستا دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره ملی هلدینگ های برتر و شرکت های پیش رو در 5 بهمن ماه 1394 در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود. در این کنفرانس در کنار سخنرانی ها و کارگاه های متعدد، هلدینگ ها و شرکت های برتر معرفی می شوند.

نایب رئیس خانه اقتصاد ایران افزود: متاسفانه در کشور ما تعاریف مطلوبی از چارچوب و قوانین مرتبط با هلدینگها صورت نگرفته و سوالات و ابهامات بسیاری در ارتباط با این سازمانها در اذهان فعالان عرصه اقتصاد کشور بی پاسخ باقی مانده است. کنفرانس سالیانه هلدینگ با هدف بررسی این چالشها و گردآوری و جمع بندی نظرات صاحب نظران ملی و بین المللی به منظور بهبود اثر بخشی و کارایی هلدینگ ها طرح ریزی و با همکاری نمایندگان بخش دولتی و خصوصی به مرحله اجراء در می آید.

صدری در ادامه گفت، مثبت بودن مذاکرات و لغو تحریمهای اقتصادی فرصتهای متعددی را در عرصه اقتصاد به همراه خواهد داشت، که باید از آنها استفاده کرد. از این رو در کنفرانس هلدینگ و جشنواره هلدینگ ها و شرکت های برتر از اساتید بین المللی استفاده کرده ایم، تا تجارب سایر کشورها را در اختیار مدیران ایرانی قرار دهند.

پیاده سازی مدیریت ریسک، اجرای سازوکارهای حاکمیت شرکتی، آموزش روش های تأمین مالی هلدینگ ها و استقرار ساختارهای نوین مدیریتی در هلدینگ ها و شرکتهای پیشرو از جمله مواردی است که در کارگاه ها و سخنرانی های این کنفرانس توسط اساتید داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیران، علاقه مندان و همچنین هلدینگ ها، شرکت های مادر، گروه شرکت ها و سایر شرکت ها و بنگاه ها می توانند برای حضور در کنفرانس و فرآیند ارزیابی مربوطه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.himty.ir / مراجعه کنند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا