عضو هیات مدیره بورس انرژی به بورس پرس خبر داد:

ورود یک مدیر سرشناس و رشد ۵۰ درصدی معاملات بورس انرژی با حمایت دو وزیر

ورود یک مدیر سرشناس و رشد ۵۰ درصدی معاملات بورس انرژی با حمایت دو وزیر

عضو هیات مدیره بورس انرژی با اعلام ورود مدیرعامل یک شرکت چند رشته ایی به ترکیب هیات مدیره گفت:حضور متخصصان حرفه ایی و حمایت وزیران نفت و انرژی باعث افزایش بیش از ۵۰ درصدی ارزش معاملات شد.

شاهین چراغی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت بورس انرژی اظهار داشت: در پی عدم امکان حضور داود منظور در جلسات ، غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر به نمایندگی از توانیر وارد هیات مدیره بورس انرژی شد و با این تحول این بورس ، انرژی مضاعفی گرفت .

وی ادامه داد: با اینکه بورس انرژی در ابتدا همه امور را از صفر شروع کرد اما با ترکیب هیات مدیره با سابقه و درایت مدیران عامل ، حمایت وزیران نفت و نیرو نیز جلب شد. به طوریکه آقای وزیر نفت بصورت جدی از بورس انرژی حمایت می کند.

رئیس هیات مدیره کارگزاری مهرآفرین افزود: بدون اغراق ترکیب هیات مدیره بورس انرژی یکی از حرفه ای ترین هیات مدیره های متخص کشور در حوزه صنعت نفت و نیرو است. در کنار این ترکیب، حمایت بسیار خوب وزیر محترم نفت و انرژی از منطق بورس نیز مزید بر آن شد تا بورس انرژی در یکسال گذشته و به رغم کاهش بسیار سنگین قیمت فرآوردهای نفتی و مشتقات بتواند بیش از ۵۰ درصد افزایش در ارزش معاملات داشته باشد.

چراغی ادامه داد: امروز اکثر بدنه نفت و‌ نیرو اعتقاد به استفاده از ساختار بورس انرژی دارند و این بورس برنامه مدونی در پیش رو درآرد تا بتواند در آینده یکی از بورس های مقتدر در حوزه انرژی جهان باشد.

وی در خاتمه گفت: با این اوصاف و با حمایت و‌ درایتی که از وزیران نفت و نیرو مشاهده شده به آینده بورس انرژی بسیار خوش بینم و پیش بینی می کنم حجم معاملات این بورس تا 5 سال آینده از بورس های اوراق پیشی گیرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا