مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی اعلام کرد

راه‌اندازی یک شهر و 7 دهکده لجستیک تا 5 سال دیگر

راه‌اندازی یک شهر و 7 دهکده لجستیک تا 5 سال دیگر

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است طی پنج سال در پنج استان کشور 20 مرکز لجستیک، هفت دهکده لجستیک، هفت پارک لجستیک و یک شهر لجستیک پس از تحلیل و بررسی استانداری ها در کشور احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه خلیج فارس، کاظم سلیمی در حاشیه بازدید هیأت اعزامی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بزرگترین بندر تجاری کشور اظهار کرد: جایگاه بندر شهید رجایی در نقشه جامع زیرساخت بازرگانی و لجستیک کشور ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه بندرعباس قلب جریان اقتصادی کشور است، اضافه کرد: در نقشه راه برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، توسعه بندر شهید رجایی به عنوان اصلی ترین ورودی و خروجی محموله های تجاری مدنظر قرار گرفته تا قدرت رقابت این بندر در منطقه افزایش یابد.

محمد علی اصل سعیدی پور - معاون عملیات بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان - نیز گفت: 2400 هکتار پس کرانه لجستیکی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی الحاق شده و برنامه داریم این بندر هرچه سریعتر به آخرین امکانات بندری برای استقبال از خطوط کشتیرانی بین المللی تجهیز شود.

وی ضمن اشاره به قرار گیری این بندر در محور ترانزیت شمال- جنوب ابراز امیدواری کرد که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، خدمات لجستیکی و تبادل الکترونیکی اطلاعات در بزرگترین بندر تجاری کشور افزایش یابد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا