سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج مقابل بانک مرکزی تجمع کردند

سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج مقابل بانک مرکزی تجمع کردند

سپرده‌گذاران موسسه غیرمجاز ثامن الحجج که علی رغم هشدار‌های مکرر بانک مرکزی اقدام به سپرده‌گذاری در این موسسه فاقد مجوز کرده ...

سپرده‌گذاران موسسه غیرمجاز ثامن الحجج که علی رغم هشدار‌های مکرر بانک مرکزی اقدام به سپرده‌گذاری در این موسسه فاقد مجوز کرده بودند، صبح امروز جلوی درب بانک مرکزی تجمع کردند.

به گزارش تسنیم، سپرده‌گذاران موسسه غیر مجاز ثامن الحجج با دردست داشتن پلاکارد‌هایی خواهان تعیین تکلیف سپرده‌های خود شدند.

پیش از این نیز سپرده‌گذاران موسسه غیرمجاز میزان که در پی سوء مدیریت ورشکسته شده‌ بود با تجمع در مقابل استانداری خراسان، مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی از مسئولان تقاضای رسیدگی داشتند.

سپرده‌گذاران این موسسه غیر مجاز بصورت ساماندهی شده اقدام به مسدود کردن خیابان‌‌های اصلی کرده و با برهم ریختن نظم این محدوده، شعار‌هایی با مضمون درخواست حمایت از سوی بانک مرکزی سر می‌دهند.

در پی برخی مشکلات مالی در موسسه غیرمجاز ثامن الحجج، بانک مرکزی هیات نظارت بر عملکرد این موسسه را تشکیل داد تا با نظر سایر دستگاه‌های نظارتی، مسائل پیش آمده از سوی این موسسه ساماندهی شود. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای هیات مدیره این موسسه تاکنون با عدم همکاری، مانع از حل مشکل سپرده‌گذاران شده‌اند.

امید می‌رود که هموطنان با توجه به مسائل پیش آمده برای این موسسات، سرمایه‌های خود را در اختیار بانک‌ها و موسسات دارای مجوز قرار دهند تا دیگر شاهد تجمع مالباختگان نباشیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا