در معاملات روز گذشته؛

دلار به بازار آتی سکه خط داد

دلار به بازار آتی سکه خط داد

بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران که پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با روندی نزولی روبه رو شده بود، دیروز تحت تاثیر تحرکات بازار دلار تغییر مسیر داد و کمی افزایش یافت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت سکه در سررسیدهای آتی طی اولین روز هفته جاری نسبت به آخر هفته گذشته با افزایش رو به رو شد؛ به طوری که سکه سررسید دی ماه با افزایش ۰/۰۸ نسبت به معاملات روز پنجشنبه با نرخ ۹۱۶ هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت ۹۱۶ هزار تومان به فروش رسید که رشد ۰/۱۱ درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اردیبهشت نیز با قیمت ۹۲۰ هزار تومان معامله شد و افزایش۰/۰۶ درصدی را تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیر سال آینده با قیمت ۹۲۳ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد۰/۰۶ درصدی را نسبت به روز پنجشنبه اخیر رو به رو شد.

از سویی قیمت سکه نقدی طی روز شنبه با رشد نرخ مواجه شد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۹۱۷ هزار تومان رسید. نیم‌سکه نیز با قیمت ۴۶۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۲۵۷ و سکه یک گرمی با نرخ ۱۶۹ هزار تومان در این روز به فروش رسید.

به عقیده برخی از کارشناسان، بازار طلا و سکه در کوتاه مدت و در صورت ثبات نرخ ارز، با نوسان محدود و رو به پایینی رو به رو خواهد شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا