دپوی آهن و فولاد در کارخانجات

دپوی آهن و فولاد در کارخانجات

رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات آهن و فولاد به ناچار با دپوی محصولات خود در کارخانه‌ها مواجه شده‌اند، گفت: قیمت‌ها نیز به کف رسیده و همواره این روند کاهشی ادامه دارد.

 محمد آزاد، با اشاره به اینکه این روزها رکود در بازار خرید و فروش آهن و فولاد افزایش بیشتری یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 8 ماه از سال می‌گذرد و تولیدکنندگان نتوانسته‌اند به اندازه تولید محصولات خود را به فروش برسانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اعلام اینکه امسال بیشترین صادرات آهن و فولاد صورت گرفته است، افزود: با این حال در بازار داخلی همچنان رکود حاکم است و حتی بسیاری از کارخانجات آهن و فولاد به ناچار با دپوی محصولات خود در کارخانه‌ها مواجهه شده‌اند.

رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد تصریح کرد: حتی فولاد مبارکه که بزرگترین کارخانه تولید فولاد در کشور است قیمت محصولات خود را پایین‌تر از قیمت جهانی به فروش می‌رساند.

آزاد با بیان اینکه خریداری در بازار آهن و فولاد نیست گفت: بسیاری از کارخانجات شیفت کاری خود را کم کرده‌اند حتی قیمت‌ها نیز به کف رسیده و همواره این روند کاهشی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: قیمت تیرآهن امروز 1540 و میلگرد 1340 تومان تعیین شده است اما برخی از تولیدکنندگان حتی میلگرد را زیر 1300 تومان نیز به فروش می‌رسانند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا