معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد

اعتبار ۵ بخش‌کشاورزی در بودجه ۹۵ تقویت می‌شود

اعتبار ۵ بخش‌کشاورزی در بودجه ۹۵ تقویت می‌شود

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با وجود محددیت‌های دولت در بودجه سال ۹۵، اعتبار بخش‌های آبخیزداری، تحقیقات، دانه‌های روغنی، آبیاری تحت فشار و دامپزشکی تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمید پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در نشست مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهور با اعلام این خبر اظهار کرد: حرف بخش کشاورزی قابل فهم‌تر و عملکرد آن قابل نظارت‌تر است که این امر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ساماندهی امور کمک می‌کند. 

وی افزود: با وجود تمام محدودیت‌های دولت سعی شده است که بخش‌های آبخیزداری، تحقیقات، کشت دانه‌های روغنی، دامپزشکی و آبیاری تحت فشار در بودجه سال 95 تقویت شود. 

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی اهتمام خوبی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: برنامه امنیت غذایی یکی از برنامه‌های دوازده‌گانه اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و برعهده وزارت جهاد کشاورزی است که برای اجرای آن وزیر، 10 مجری از معاونت‌ها تعیین کرده است. 

پورمحمدی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی خوبی دارد به طوری که می‌توان از آن به عنوان الگو و مدل برای سایر بخش‌ها استفاده کرد. 

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا