تمدید گواهینامه CE در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

تمدید گواهینامه CE در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن - ممیزی مراقبتی جهت تمدید گواهینامه CE Marking در تاریخ های 9 و 10 آذرماه توسط کارشناس ارشد سیستم های استاندارد از شرکت Verus اسپانیا و با همکاری شرکت SGS سوئیس با موفقیت به انجام رسید .

مهندس عباس زاده مدیر کیفیت شرکت  ضمن بیان خبر فوق گفت : گواهینامه CE Marking شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در سال 1393 توسط مؤسسه Verus صادر گردید و جهت اعتبار دهی آن هرسال یک دوره ممیزی مراقبتی انجام می گیرد. طی دو روز کلیه سیستم ها و فرآیندهای تولید و کیفیت محصول نهایی شامل مستندات، آزمایشگاه مرکزی، کنترل کیفی، خط تولید اعم از فولادسازی و نورد و کلیه سوابق مربوطه مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت.


به گفته مهندس عباس زاده اخذ گواهینامه CE Marking یکی از الزامات مهم و در حقیقت مجوز لازم جهت صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و از آنجا که بسیاری از محصولات عمده ی تولیدی شرکت اعم از تیرآهن، نبشی، ناودانی، تیرآهن بال پهن و تیرآهن بال شیب دار قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی را دارند اخذ گواهینامه CE Marking نقش بسزایی در سودآوری و همچنین ارتقاء اعتبار شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور خواهد داشت. وی همچنین از نقش سازنده و مفید کلیه مدیریت های مرتبط در راستای انجام موفقیت آمیز این ممیزی تقدیر و تشکر نمود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا