مدیرعامل توانیر: برق سال آینده گران می‌شود

مدیرعامل توانیر: برق سال آینده گران می‌شود

مدیرعامل توانیر از برنامه افزایش قیمت برق در سال آینده خبر داد.

به گزارش نامه نیوز، آرش کردی گفت: افزایش قیمت برق برای سال آینده در حال حاضر در سطح یک طرح در وزارت نیرو و هیات دولت مطرح شده، اما طبیعی است این افزایش قیمت صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که هر ساله در حوزه خدمات افزایش قیمت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: صنعت برق نیز از این مساله مستثنی نخواهد بود و براساس مکاتبات صورت گرفته احتمال افزایش قیمت برق برای سال آینده وجود دارد.

وی در خصوص تعامل توانیر با بخش خصوصی تصریح کرد: در شرایط فعلی اگر بخش خصوصی بخواهد برای صادرات قرار‌دادی را منعقد کند به لحاظ فنی و تکنیکی تا جایی که قوانین ما اجازه دهد آنها را حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل توانیر یکی از سیاست‌های توانیر را استفاده نکردن نیروگاه‌ها از برج تر عنوان و اظهار کرد: حتی نیروگاه‌های قدیمی نیز باید این کار را انجام دهند که تاکنون بررسی‌های زیادی برای اجرای این طرح صورت گرفته است.

کردی همچنین با بیان این‌که ابتدا این کار را از نیروگاه شهید مفتح آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: به دلیل این‌که اصرار ما بر این است که این طرح قابل اجرا است، لذا این کار را از یک نیروگاه دولتی آغاز کردیم که نتیجه خوبی نیز از آن به دست آمد.

وی اظهار کرد: اگر ابعادی اقتصادی این مساله را در نظر بگیریم، باید گفت که بخش خصوصی نیز باید به این سمت‌وسو حرکت کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا