گشت‌وگذار قیمتی در میان اسمارت‌فون‌های مجهز به حسگر اثر انگشت

گشت‌وگذار قیمتی در میان اسمارت‌فون‌های مجهز به حسگر اثر انگشت

اقتصاد > صنعت - اقتصادنیوز نوشت: از آنجا که بسیاری از کاربران به استفاده از سنسور اثر انگشت علاقمندند برندهای بسیاری برای محصولات خود این تکنولوژی را درنظر گرفته‌اند.

با این حال در میان اسمارت‌فون‌هایی که مجهز به این خصوصیت هستند اپل بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.
حسگر اثرانگشت از جمله امکاناتی است که تلفن‌های همراهی که از این تکنولوژی بهره می‌برند را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند. کاربران بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند برای امنیت بیشتر و متمایز بودن تلفن‌همراه‌شان، از گوشی‌هایی که از این تکنولوژی برخوردارند استفاده کنند. البته استفاده از این تکنولوژی به آن معنا نیست که این تکنولوژی تنها برای امنیت و رمز ورود درنظر گرفته شده بلکه برندها از این خصوصیت برای اهداف دیگر همانند پرداخت‌ها، عکس‌برداری راحت‌تر و... استفاده کرده‌اند.

با این حال از آنجا که بسیاری از کاربران به استفاده از این تکنولوژی علاقمندند، در حال حاضر اسمارت‌فون‌هایی به بازار راه‌ یافته‌اند که از این مزیت برخوردارند و سرعت‌، دقت و امنیت بالایی را به کاربران عرضه می‌کنند. در این گزارش اقتصادنیوز، قیمت برخی از اسمارت‌فون‌هایی که از این تکنولوژی بهره می‌برند آورده شده که در میان آنها برند اپل بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا