4 پروفيل جديد در سبد محصولات ذوب آهن اصفهان

4 پروفيل جديد در سبد محصولات ذوب آهن اصفهان پايگاه خبري معدن نيوز- تلاشگران مديريت نورد موفق به توليد 4 محصول جديد شامل تير آهن بال پهن 140 (H)  ، آرماتورهاي آج 500 در سايزهاي متنوع 3132 ، نبشي 10 بال مساوي  با طراحي کاليبراسيون جديد و آرماتور مطابق با استاندارد ملي ايران شدند .
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، مدير مهندسي نورد ذوب آهن اصفهان با بيان اين خبر در خصوص توليد تير آهن بال پهن 140 (H) گفت : با توسعه صنعت ساختمان و طراحي هاي جديد و ايجاد نياز بازار داخل به تيرآهن هاي بال پهن به عنوان بخش مهمي از ساختمان هاي بلند مرتبه، سوله هاي صنعتي و شاسي ماشين آلات سنگين و با توجه به اينکه سالانه مبالغ زيادي ارز به منظور واردات تيرآهن هاي بال پهن از كشور خارج مي شد،  سياست گذاري تکميل سبد محصولات بال پهن در دو قسمت مجزا در مديريت مهندسي نورد در حال برنامه ريزي و اجرا است.
مرتضي سالاري افزود :  نخستين بخش آن توسعه اين نوع محصولات  بر اساس  امکانات بالقوه موجود و دومين بخش  آن توسعه محصولات تير آهن بال پهن تا سايز 300 در مراحل بعدي و پس از توسعه کارگاه نورد 650 است . بنابراين توليد تير آهن  بال پهن 140 در راستاي بخش اول سياست گذاري توسعه محصول در يک بازه سه ماهه در بخش  طراحي کاليبر اين مديريت برنامه ريزي و طراحي آن انجام شده است و پس از تراش غلتک و آماده سازي خط نورد، توليد آزمايشي آن با موفقيت انجام و  به جمع محصولات  ذوب آهن اضافه شد .
وي در خصوص توليد آرماتورهاي آج 500 در سايزهاي متنوع و مطابق استاندارد ملي ايران به شماره 3132 گفت :‌گام برداشتن در مسير تعالي و توسعه و پيشرفت و دستيابي به اهداف عالي همانند جاده اي دو طرفه است که مديريت نورد در راستاي اهداف تاثير گذار بر بهبود کيفيت محصولات و خدمات خود همواره در آن مسير  حرکت کرده است .
سالاري يادآور شد : ذوب آهن اصفهان آمادگي توليد  محصولات آرماتورآج 520 را در سايزهاي متنوع و شکل آج مرکب و مطابق استاندارد ملي ايران خواهد داشت .


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا