در گفت و گو با ایرنا:

مقام ارشد یک شرکت انگلیسی: محصولات پتروشیمی ایران، بازارهای جهان را تسخیر می کند

مقام ارشد یک شرکت انگلیسی: محصولات پتروشیمی ایران، بازارهای جهان را تسخیر می کند

تهران-ایرنا- مدیر ارشد بازاریابی شرکت التسون انگلستان گفت: به دلیل هزینه بسیار پایین تولید محصولات پتروشیمی در ایران، این محصولات از قدرت رقابتی بسیار خوبی در بازارهای جهانی برخوردار هستند و می توانند بازارها را تسخیر کنند.

دونالد مک میلان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این مزیت، بسیاری از سرمایه گذاران را علاقه مند به بررسی شرایط سرمایه گذاری در ایران کرده است و ما نیز با توجه به تجربه همکاری قبلی با ایران، مایل هستیم باز هم در زمینه حرفه ای خود که حمل و نقل دریایی انرژی است با ایران همکاری کنیم.
وی ادامه داد: نمایندگان شرکت های آسیایی و به ویژه اروپایی که هم اکنون راه تازه ای برای توسعه فعالیت های آنها در یکی از بهترین بازارهای جهان باز شده است، به دقت سرگرم بررسی شرایط هستند و با جدیت سعی دارند گزارش جامعی برای شرکت های خود تهیه کنند.
مقام ارشد این شرکت انگلیسی اضافه کرد: من به دورنمای صنعت پتروشیمی ایران بسیار امیدوار هستم و فکر می کنم می تواند به سرعت مسیر توسعه را هم در حجم تولید و هم در تولید محصولات جدید و تکمیل زنجیره های تولید بپیماید.
مک میلان، توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هم برای کشورمان و هم برای جهان پرفایده دانست و افزود: جهان نیازمند کالاهای متعدد این صنعت در سطوح اصلی، میانی و نهایی است و ایران می تواند تولیدات خود را ارزانتر از سایر رقبا بفروشد.
وی گفت: شرکت التسون یکی از بزرگ ترین ناوگان های دریابرد انرژی جهان را در اختیار دارد و در سال 1991 نیز با ایران همکاری داشته است.
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شد.
هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا