یارانه‌ای دیگر واریز می‌شود

یارانه‌ای دیگر واریز می‌شود

یارانه بگیران، امشب پنجاه و هشتمین یارانه نقدی خود در طول دوران اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، با واریز یارانه آذرماه در حال حاضر میزان دریافتی هر یارانه بگیری که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها حضور داشته است از مرز دو میلیون و 600 هزار تومان میگذرد.

این در حالی است که طبق آخرین اعلام وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی، در سال جاری تاکنون حدود سه میلیون نفر از بین حدود 76 میلیون نفر یارانه بگیر حذف شده‌اند. البته این حذف بر اساس تکلیف قانون بودجه به منظور حذف یارانه بگیران پردرآمد انجام شده است و ادامه نیز خواهد داشت.

به هر حال بعید نیست که در ادامه حذف و غربالگری، در ماه جاری نیز یارانه تعدادی حذف شده باشند. با این حال با احتساب حذف همان سه میلیون نفر اعلامی از سوی ربیعی، فعلا حدود 140 میلیارد تومان از هزینه 3400 میلیارد تومانی که در هر ماه برای واریز یارانه هزینه می شود کاسته شده است.

حذف شدگان از یارانه نقدی این امکان را دارند تا بتوانند با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir نسبت به دلیل حذف و همچنین ثبت اعتراض خود اقدام کنند. وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی با بررسی مجدد شرایط حذف شده در صورتی که خطایی رخ داده باشد و خانوار را محق دریافت یارانه تشخیص دهد آنها را مجدد به لیست سازمان هدفمندی اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا