سردارنقدی: آمریکا درحال ورشکستگی است

سردارنقدی: آمریکا درحال ورشکستگی است

رئیس بسیج مستضعفین گفت: اقتصاد آمریکا در حال حاضر ۱۹هزار میلیارد دلار بدهکار است و روزی 2.5 میلیارد دلار به آن اضافه می‌شود.

 سردار محمد رضا نقدی صبح امروز در مجمع عالی بسیج اظهار داشت: اقتصاد آمریکا در حال حاضر 19هزار میلیارد دلار بدهکار است و روزی دو و نیم میلیارد دلار به آن اضافه می‌شود که این میزان در پایان دوره اوباما به 20هزار میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس سازمان بسیج مستعفین با اشاره به توسعه روزافزون انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: همین مسئله سبب شده است تا استکبار جهانی در حاشیه قرار بگیرد و دنیا نیز رو به سوی بیداری حرکت کرده است.

سردار نقدی گفت: دشمنان نظام اسلامی در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ایران از روش‌ها و توطئه‌های مختلف برای براندازی انقلاب ایران استفاده کرده‌اند، شورش و کودتا و فتنه‌های مختلف و تحریم نمونه‌هایی از این اقدامات علیه ایران هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی از تمامی جوانب محاصره شده است تصریح کرد: نفوذ مهمترین ابزاری است که امروز دشمن در دستور کتر خود قرار داده است زیرا از سایر روش‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

سردار نقدی گفت: هدف اصلی دشمن از نفوذ این است که خود را دوست ما نشان دهد، شاهد هستید که رئیس جمهور آمریکا امروز شعر فارسی می‌خواند و سفره هفت سین پهن می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: تمام اینها بیانگر ضعف روزافزون دشمن است زیرا در تمامی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خود شکست خورده است و امروز می‌خواهند از طریق نفوذ و از این دریچه با ما صحبت کنند.

سردار نقدی عنوان کرد: هدف امروز آمریکا از طریق راه اندازی پروژه نفوذ این است که از پشت به ایران خنجر بزنند و ایران را دور بزنند؛ امروز شاهد هستیم که برخی این گفتمان را تلقی می‌کنند که آمریکا تغییر کرده است در حالی که پس از تصویب برجام شاهد هستید که به صورت میانگین در ماه یک لایحه علیه ایران داشته است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای که تلقی تغییر آمریکا را دارند به دنبال گول زدن ما هستند عنوان کرد: امروز دشمنی آمریکا با ما هیچ تغییری نکرده است؛ چه لایحه‌هایی که پس از برجام تصویب کرده باشند یا خیر مسئله دشمنی آمریکا همچنان ثابت باقی مانده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شرایط بیم و امید توصیف وضعیت فعلی است تاکید کرد: امروز آمریکا تمامی سرپنجه‌های خود را در چه در فضای مجازی و در چه در عرصه عملی متوجه ایران کرده است و شاهد هستید که حتی در فضای مجازی خود نیز شورش‌های خیابانی را آموزش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نمی‌توانیم به لبخند و فریب آمریکایی‌ها اعتماد کنیم زیرا آمریکا همچنان به دنبال نفوذ است.

سردار نقدی، ترس، سادگی و بلاهت و حرص و طمع و ثروت اندوزی را زمینه‌های اصلی نفوذ عنوان کرد و گفت: ساده‌لوحانه است که فکر کنیم آمریکا تغییر کرده و از دشمنی دست برداشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه زمینه یک اقتصاد پویا برای کشور فراهم است عنوان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای این مسئله وجود دارد و اینکه عنوان می‌شود نقدینگی نداریم اشتباه است، برخی فرصت‌های بسیار مناسب اقتصادی وجود داشته که از آن استفاده نشده است.

سردار نقدی با انتقاد از برخی اعضای کابینه دولت تاکید کرد: نباید در بررسی صلاحیت‌ها تنها به این توجه می‌شد که آیا فرد فتنه گر بوده یا خیر زیرا برخی از اینها علاوه بر ثروت به دنبال قدرت سیاسی بودند، فردی که زندگی اشرافی دارد و فرزندش در انگلستان درس می‌خواند چگونه می‌خواهد درد مردم را بفهمد.

سردار نقدی با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی بیان کرد: اگر به جای نفت خام، محصولات آن را صادر کنیم یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد می‌شود این در حالی است که وزیر مربوطه هر روز در مجلس این گفته را مطرح می‌کند که می‌خواهیم نفت بیشتری را صادر کنیم.

وی عنوان کرد: باید در خط رهبری قرار بگیریم و با اشتغال زایی و عدم خام فروشی مشکلات حاصل از بیکاری را راهگشا باشیم.

رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: چرا نباید برای مثال از بازار روسیه که یک بازار وارداتی است استفاده کنیم، سالانه 200 هزار تن خرما در کشور فاسد می‌شود چرا زمینه صادرات آن را فراهم نمی‌کنیم؟

سردار نقدی تاکید کرد: با مذاکره و لبخند اقتصاد درست نمی‌شود پس از این لبخندها متوجه تغییر در قیمت‌ها شده‌ایم، قیمت نفت نسبت به دو سال قبل یک سوم شده است.

وی بیان کرد: 5 میلیون تن ضایعات کشاورزی در کشور وجود دارد باید این ضایعات به واسطه صنایع تبدیلی روستایی و خانگی به احسنت تبدیل شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما بر آن هستیم که الگوهای صنایع تبدیلی کوچک را توسعه دهیم، این هدف از آن جهت است که این ضنایع انعطاف پذیر، پایدار و دارای مزیت‌های بسیاری هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا