۱۰ نام تجاری سیستان و بلوچستان به جشنواره برندهای برتر معرفی شد

۱۰ نام تجاری سیستان و بلوچستان به جشنواره برندهای برتر معرفی شد

زاهدان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ نام تجاری منتخب استان به جشنواره برندهای برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، غلامعلی گنجعلی در این باره اظهار داشت: برندهای برتر استان شامل سیمان سیستان، صنایع سیمان خاش، آریا شیمی، شرکت آرمین لوله شرق، ساحل صید کنارک، ایران کولا، مینو شرق، دریای نیلگون چابهار، فانوس چابهار و مروارید هامون می شود.

وی افزود: برند یا نام تجاری نقش موثری در موفقیت شرکت های تولیدی در عرصه های ملی و بین المللی ایفا می کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع برند در موفقیت شرکت های تولیدی و خدماتی و نقش آن در افزایش سهم بازار به ویژه در عرصه های بین المللی و با هدف افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی در ایجاد برندهای قدرتمند ملی، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی در حوزه سیاست گذاری، توسعه و ترویج برند در کشور در نظر دارد تا نسبت به انتخاب و معرفی برندهای برتر ملی در سال ۹۴ اقدام کند.

گنجعلی گفت: هدف سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری این جشنواره ایجاد و توسعه برندهای ملی، گسترش فرهنگ برندسازی و مدیریت برند در بنگاه ها به ویژه در بازارهای صادراتی است.

وی افزود: برندهای متعددی در سیستان و بلوچستان از گذشته تا کنون ثبت شده و بی شک آنچه که یک نام تجاری را ارزشمند می کند جایگاه آن در ذهن مشتریان و میزان ارتباط مثبت مصرف کنندگان با این برندها است.

وی گفت: با توجه به برگزاری جشنواره معرفی برندهای برتر ایران که تا پایان امسال در تهران برگزار می شود، ۱۰ شرکت تولیدی و صادرات گرای استان برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کردند.

وی گفت: برندهای برتر ایران بر اساس شاخص های مدنظر در پایان این جشنواره معرفی خواهند شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا