در نمایشگاه الکامپ 21

نرم‌افزار نمایشگاه‌ها رونمایی شد

نرم‌افزار نمایشگاه‌ها رونمایی شد

در دومین روز از نمایشگاه الکامپ، از نرم‌افزار نمایشگاه‌ها رونمایی شد و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در جمع رسانه‌های خارجی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، روز گذشته دومین روز از بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ درحالی آغاز شد که حال و هوای نمایشگاه برفی بود، اما با این وجود حضور مخاطبان نسبت به روز گذشته کاهش نیافته و سالن دولت الکترونیک و سایر سالن‌ها با حضور غرفه‌های شرکت‌های خصوصی و خدمات نرم‌افزاری و الکترونیکی و همچنین صف‌های دریافت سیم‎‌کارت رایگان و تلاش شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی همچنان برقرار بودند.

در این نمایشگاه، نرم‌افزار نمایشگاه‌ها که شامل ثبت اطلاعات، ارتباط پویا و اطلاع رسانی نمایشگاه‌هاست رونمایی شد که امکاناتی از جمله ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه، نقشه نمایشگاه و سالن‌ها، مسیریاب، اعلام برنامه‌ها و زمان‌بندی کنفرانس‌ها، به روزرسانی بانک‌های اطلاعات نرم‌افزار از طریق اینترنت، ثبت علاقه مندی شرکت‌ها و محصولات برای دسترسی ساده، ثبت یادداشت روی پروفایل هر شرکت و یا محصولات، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، قابلیت اتصال به شبکه توییتر با تنظیم هشتگ مربوط به نمایشگاه دارد و در فروشگاه کافه بازار در دسترس است.

در دومین روز از نمایشگاه الکامپ، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نشستی با حضور رسانه‌های خارجی، با اشاره به ظرفیت الکامپ برای حضور شرکت‌های خارجی، تحریم‌ها را علت کاهش ارتباطات بین‌المللی در چند سال گذشته دانست و با اعلام آغاز به کار دبیرخانه نمایشگاه الکامپ از فردای برگزاری نمایشگاه، نوید حضور گسترده شرکت‌های خارجی در الکامپ سال آینده را داد.

ناصرعلی سعادت با بیان اینکه الکامپ در بیست دوره گذشته کیفیت چندان خوبی نداشته است، از تصحیح این روال توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان نماینده بخش خصوصی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و نیز با اشاره به حمایت از شرکت‌های نوپا برای نخستین بار در نمایشگاه، اظهار کرد: بیش از 80 شرکت نوین فناورانه در نمایشگاه الکامپ به رایگان حضور یافته‌اند.

همچنین حمید شهریاری - رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه - از راه اندازی سامانه ابلاغ قضایی در آینده نزدیک خبر داد که طبق آن تمام ابلاغ‌های حضوری حذف و ابلاغ کاغذی تا ابتدای سال 95 ممنوع می‌شود و مردم با مراجعه به سامانه می‌توانند ابلاغ خود را دریافت کنند.

بنایی، معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی نیز از رونمایی سامانه نظارت بر محتوای وسایل گردشگری و اماکن اقامت و سامانه نظارت تورهای آنلاین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: سازمان برنامه‌های بسیاری برای توسعه دولت الکترونیک دارد که برای تحقق آن نیازمند زیرساخت‌های کلان هستیم تا روند توسعه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، الکامپ بیست و یکم به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان این حوزه است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا